• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهند كه هشت درصد راي دارند يا 80 درصد


عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي تاكيد كرد اصلاح‌طلبان در اسفند امسال نشان خواهند داد كه هشت درصد راي دارند يا 80 درصد. اين سخنان واكنشي به ادعاي روزنامه كيهان بود كه بعد از انتخابات رياست‌جمهوري بارها بر راي هشت درصدي اصلاح‌طلبان تاكيد كرد. به گزارش اميد، دكتر محمدرضا عارف در جمع پرشور دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان بر ضرورت پشتيباني از تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي تاكيد كرد. مهم‌ترين فرازهاي سخنان عارف به شرح زير است:
    تيم مذاكره‌كننده يكي از خبره‌ترين گروه‌هاي مذاكره‌كننده است كه در چارچوب سياست‌هاي نظام تاكنون عمل كردند.
   انتقادهاي زيادي به عملكرد صداو سيما در جامعه مطرح است. رسانه ملي بايد فراجناحي باشد. اميدوارم در مديريت جديد اين رسانه به گونه‌اي عمل شود كه فراجناحي بودن آن حس شود.
   اقدامي كه آقاي كوچك‌زاده به عنوان نماينده مجلس در قبال آقاي ظريف انجام داد مورد تاييد نيست و به همين دليل تاكيد داريم بايد اصلاحاتي در مجلس صورت بگيرد كه مجلس شريك دولت باشد نه رقيب آن.
  از تصميمي كه در انتخابات رياست‌جمهوري گرفتم بسيار خوشحالم چون تصميمي بود كه به نفع كشور تمام شد. البته بايد بگويم در فضايي وارد عرصه انتخابات شدم كه اصلاح‌طلبان اميدي به حضور در انتخابات و پيروزي در آن نداشتند و همان زمان هم گفتم اگر بزرگاني مانند آقايان هاشمي و خاتمي وارد شوند به خاطر تعهد اخلاقي كه دارم انصراف خواهم داد و تاكيد كردم به هر نتيجه‌اي با محوريت آقاي خاتمي گرفته شود تمكين خواهم كرد.
   برخي رفتارهاي نمايندگان مجلس شبهه دخالت قوه مقننه در قوه مجريه را دارد.
   دانشگاه تك بعدي هيچ سنخيتي با ارزش‌ها و گفتمان انقلاب ندارد و اگر به اين سمت برويم ضرر خواهيم كرد.   آرامش گورستاني در دانشگاه را نمي‌خواهيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون