• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3256 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

وزير اطلاعات خبر داد

هسته‌هاي داعش در ايران شناسايي و منهدم شدند


گروه سياسي| وزير اطلاعات اعلام كرد كه با هوشياري وزارت اطلاعات، هسته‌هاي داعش در ايران يكي پس از ديگري شناسايي و منهدم شدند. حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود علوي در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران با تاكيد بر اينكه كاركنان وزارت اطلاعات در رابطه با احقاق حق مردم و زير پا نگذاشتن حقوق آنها حواس‌شان جمع است، گفت: سرويس‌هاي اطلاعاتي كه در راس آنها امريكا و اسراييل و برخي از سرويس‌هاي اطلاعاتي كشورهاي منطقه به صورت طفيلي آنها هستند، تلاش مي‌كنند تا در يك بخش از جمهوري اسلامي ايران اين امنيت مثال‌زدني كشورمان را به چالش بگيرند تا صداي انفجاري از جمهوري اسلامي هم شنيده شود، همان‌طور كه در منطقه در بسياري از كشورها امروز اين صدا شنيده مي‌شود. وي در ادامه خبرهايي از شناسايي و انهدام عمليات گروهك‌هاي تروريستي توسط وزارت اطلاعات و ماموران گمنام امام زمان (عج) اعلام كرد.
به گزارش ايسنا، گزيده سخنان حجت‌الاسلام علوي پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه تهران در ادامه مي‌آيد:
 خداوند متعال وقتي از مردم يك شهر انتظار عبوديت دارد ابتدا شكم آنها را سير كرده يعني اقتصاد آنها را فعال مي‌كند و پس از آن هم امنيت در آنجا را برقرار مي‌كند و در ‌آن هنگام است كه مي‌فرمايد خدايي را بپرستند كه شكم آنها را از گرسنگي سير و آنها را از ترس و ناامني نجات داده است.
 وقتي كرامت افراد جامعه حفظ شود آنها ديگر به سراغ ناهنجاري و ساختارشكني‌ها نمي‌روند و وزارت اطلاعات هم بر همين مبنا از اينكه خداي ناكرده دل بيگناهي شكسته شود پروا دارد. در قرآن هم آمده است كه ويران كردن سنگ به سنگ خانه كعبه از آزردن مومن و شكستن دل او ساده‌تر است. در چارچوب همين آموزه‌هاي اسلامي است كه وزارت اطلاعات نيز كار خود را دنبال مي‌كند.
 هر يك از عزيزان ما و شهروندان كه احساس كنند به نوعي حق آنها ضايع شده است، مي‌توانند به بخش رسيدگي شكايات در همين وزارتخانه مراجعه كنند و اين بخش با دقت شكايات آنها را بررسي كرده و اگر با خطايي از همكاران حقي ضايع شده باشد خود را شرعا موظف به احقاق حق به فرد شاكي مي‌دانند.
 كاركنان وزارت اطلاعات در رابطه با احقاق حق مردم و زير پا نگذاشتن حقوق آنها حواس‌شان جمع است. البته ما با افراد زيادي هم برخورد داشتيم كه از عنوان اطلاعات سوءاستفاده كردند و اقدام به تحكم، زورگويي و اخاذي كردند بنابراين لازم است مردم ما نسبت به اين سوءاستفاده‌ها از نام وزارت اطلاعات آگاه باشند و ما از افرادي كه با اين موارد سوءاستفاده روبه‌رو مي‌شوند خواهش مي‌كنيم موضوع را به ستاد خبري اطلاع دهند تا مورد بررسي قرار گيرد و با چنين افرادي كه از عنوان اطلاعات سوءاستفاده مي‌كنند برخورد شود.
 با توجه به سخنان امام خميني (ره) مبني بر اينكه وزارت اطلاعات وزارتي 36 ميليوني است، اين وزارتخانه امروز وزارتي مردم‌محور است و در همان مسيري كه امام راحل در سال‌هاي آغازين انقلاب مشخص فرمودند حركت مي‌كند.
 وقتي اطلاعات، مردم‌محور باشد خيلي از مسائل و به ويژه امنيت با هزينه‌اي كمتر براي جامعه تامين مي‌شود. وقتي در هر محيطي افراد آن با سربازان گمنام امام زمان (عج) همراه شوند امنيت با هزينه كمتري تامين مي‌شود. وقتي در دانشگاه استاد، دانشجو، مديريت دانشگاه و نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با نيروهاي امنيتي در تامين امنيت و حفظ انضباط و آرامش دانشگاه همراهي مي‌كنند در مقطعي مانند 16 آذر در تمام دانشگاه‌هاي كشور مراسم برگزار مي‌شود اما نه خياباني بسته مي‌شود، نه لاستيكي آتش زده مي‌شود و نه شيشه‌اي شكسته مي‌شود.
 در راستاي نام‌گذاري امسال با عنوان دولت و ملت، همدلي و همزباني توسط مقام معظم رهبري، وزارت اطلاعات رسالت خود را در اين مي‌بيند كه همسو با سياست دولت تدبير و اميد در جهت پررنگ شدن وحدت ملي و جريان مهر و محبت ميان آحاد ملت قدم بردارد و تلاش كند.
 وزارت اطلاعات به دنبال ارايه راهكارهاي مديريت چالش‌ها و بحران‌ها در زمان لازم است، با اينكه اين وزارت همواره تلاش مي‌كند تا در كشور امنيت برقرار باشد ولي در شرايطي قرار داريم كه دشمنان جمهوري اسلامي ايران نيز تمام توان خود را براي ضربه زدن به كشورمان و به چالش كشيدن امنيت ايران به كار گرفته است.
 سرويس‌هاي اطلاعاتي كه در رأس آنها امريكا و اسراييل و برخي از سرويس‌هاي اطلاعاتي كشورهاي منطقه به صورت طفيلي آنها هستند تلاش مي‌كنند تا در يك بخش از جمهوري اسلامي ايران اين امنيت مثال‌زدني كشورمان را به چالش بگيرند تا صداي انفجاري از جمهوري اسلامي هم شنيده شود و همان‌طور كه در منطقه در بسياري از كشورها امروز اين صدا شنيده مي‌شود.
 عمليات‌هاي گروه‌هاي تروريستي عليه ايران توسط وزارت اطلاعات و اعضاي آن ناكام ماندند. در روز قدس سال گذشته توطئه عمليات انتحاري در راهپيمايي روز قدس در شيراز و زاهدان كشف شد و نفرات آن دستگير و برخي ديگر به هلاكت رسيدند.
 در روزنامه‌ها نيز اخباري منتشر شد مبني بر اينكه يك گروهك تروريستي در زاهدان يك شمشيرباز بين‌المللي را براي اخاذي به گروگان گرفته بودند كه با برنامه‌هاي هوشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) اين گروه شناسايي و شمشيرباز نامبرده آزاد شد و طي تخليه اطلاعاتي مشخص شد اين گروهك تروريستي برنامه چندين عمليات انفجاري در مشهد مقدس را در برنامه خود داشته‌اند كه تمام تجهيزات آنها ضبط شد.
 تيمي كه شهيد ماموستا شيخ‌الاسلام، نماينده استان كردستان در مجلس خبرگان رهبري را به شهادت رساندند و همچنين برنامه سرقت مسلحانه گروهك تروريستي در تهران و انفجار بمب در حرم حضرت معصومه(س) را داشتند، با اشراف اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسايي و منهدم شدند. همچنين عناصر تكفيري كه قصد مسموم كردن غذاي يكي از هيأت‌هاي بزرگ تهران را داشتند نيز شناسايي و منهدم شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون