• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3262 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

خبر كوتاه

نجات 11 كارگر  از دام قاتل خاموش

ايسنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از نجات 11 كارگر از گازگرفتگي خبر داد. سيدجلال ملكي در تشريح جزييات اين خبر گفت: ساعت 23:25 شنبه شب يك مورد حادثه گازگرفتگي در ميدان تجريش، خيابان وليعصر، كوچه سعيدي به سامانه 125 اعلام شد و به دنبال آن دو ايستگاه به محل حادثه اعزام شدند. پس از رسيدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد كه حادثه در زيرزمين يك ساختمان چهار طبقه مسكوني رخ داده و اين محل، محل اسكان كارگران بوده است. ملكي با بيان اينكه 11 كارگر در اين فضا محبوس شده بودند، گفت: متاسفانه در ورودي اين واحد به وسيله قفل ضدسرقت مسدود شده بود و كارگران نمي‌توانستند از آن خارج شوند. به اين ترتيب آتش‌نشانان بلافاصله قسمتي از در را برش داده و 11 كارگر؛ شامل 9 كارگر ايراني و دو كارگر افغان را از محل خارج كرده و تحويل عوامل اورژانس دادند. ملكي علت حادثه را انتشار گاز مونوكسيد‌كربن در واحد مسكوني، استفاده از آبگرمكن بدون دودكش و بسته بودن راه‌هاي ورودي و خروجي هوا اعلام كرد.

قتل همسر برادر به خاطر اختلافات شخصي


باشگاه خبرنگاران| فردي كه همسر برادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود توسط پليس ساوه دستگير شد. سرهنگ علي‌اصغر طالبي، فرمانده انتظامي ساوه با اعلام اين خبر گفت: اوايل خردادماه در پي تماس تلفني يكي از شهروندان، مبني بر كشف جسد زني جوان در باغي در حوالي ساوه، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. ماموران در محل با جسد زني جوان مواجه شدند كه با ضربات متعدد چاقو از پاي در آمده بود كه براي بررسي بيشتر جسد با دستور قضايي به پزشكي قانوني انتقال داده شد. سرهنگ طالبي ادامه داد: در ادامه تحقيقات براي شناسايي قاتل، كارآگاهان به سرنخ‌هايي دست پيداكردند كه حاكي از نقش برادر شوهر مقتوله در اين قتل بود و با توجه به سكونت متهم در يكي از استان‌هاي غربي با هماهنگي مقامات قضايي دستور دستگيري وي صادر و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد. فرمانده انتظامي ساوه در پايان گفت: پس از دستگيري قاتل و انتقال به اداره آگاهي، نامبرده در بازجويي‌هاي فني به قتل همسر برادرش اعتراف كرد و گفت به علت برخي اختلافات، پس از اينكه او را با ضربات متعدد چاقو از پاي درآوردم جسد را به يكي از باغ‌هاي اطراف ساوه بردم و در آنجا رها كردم. باتوجه به اعترافات متهم، وي براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي اعزام شد.

دستبرد اينترنتي عروس به حساب خواهرشوهر

پليس| رييس پليس فتاي استان كرمانشاه از دستگيري زني كه با استفاده از رمز دوم به صورت غيرمجاز از حساب خواهرشوهر خود برداشت و اقدام به خريد اينترنتي مي‌كرد، خبر داد. سرهنگ علي شفيعي در تشريح جزييات پرونده گفت: در پي شكايت شخصي مبني بر اينكه مبلغ دو ميليون و 500 هزار ريال به صورت غيرمجاز و اينترنتي از حساب بانكي‌اش برداشت شده است، بررسي موضوع در دستوركار كارشناسان پليس فتا قرارگرفت. كارشناسان پليس فتا با اقدامات اطلاعاتي و كار پليسي و علمي متهم را شناسايي و دستگير كردند. رييس پليس فتاي كرمانشاه ادامه داد: متهم كه زن برادر شاكي بود با مشاهده مدارك و شواهد غيرقابل انكار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت: چون كارت شاكي كه خواهر همسرم است نزد همسرم بود و اطلاعات كامل بانكي وي نيز در كنار آن قرار داشت، با استفاده از آن اطلاعات خريد اينترنتي انجام دادم.

نجات پسر 9 ساله  از اعماق چاه هشت متري

باشگاه خبرنگاران| درب‌پوش ناايمن و غيراصولي چاهي در منطقه آزادشهر يزد منجر به سقوط پسربچه 9 ساله به درون چاه شد. پس از اعلام اين خبر به ستاد فرماندهي مركز آتش‌نشاني يزد، بلافاصله امدادگران ايستگاه‌هاي شماره 6 و 8 به محل مورد نظر اعزام شدند. امدادگران در بدو ورود به محل همزمان با اجراي عمليات ايمن‌سازي، عمليات امداد و نجات را آغاز كردند و با استفاده از تجهيزات امداد چاه موفق شدند پسربچه 9 ساله‌اي به نام «محمدهادي. ق» كه دچار جراحت شده بود را از عمق هشت متري چاه به بيرون انتقال و تحويل پرسنل اورژانس دادند. علت اين حادثه، پوشاندن دهانه چاه با استفاده از سنگ ساختماني به ضخامت يك سانتيمتر بوده كه نامبرده بدون اطلاع روي آن در حال بازي بوده كه ناگهان در‌پوش چاه شكسته و به داخل چاه سقوط مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون