• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3266 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد

پيدا و پنهان

حكم «رضا ضراب» صادر شد

رضا ضراب، تاجر ايراني مقيم تركيه به جرم پول‌شويي به پنج سال زندان محكوم شده است. به گزارش پارسينه، اين تاجر ايراني‌الاصل در سال ۲۰۱۳ در جريان يك پرونده مهم اقتصادي كه به بركناري برخي اعضاي كابينه تركيه انجاميد دستگير شده بود. گفته مي‌شود ضراب با شركت‌هاي متعلق به بابك زنجاني، تاجر ديگري كه در زندان ايران به سر مي‌برد همكاري اقتصادي داشته است.

واكنش نماينده زن اروپايي به اظهارات كوچك‌زاده

نماينده زن پارلمان اروپا كه پوشش او در جريان سفرش به ايران حاشيه‌ساز شده بود نسبت به انتقاد مهدي‌كوچك‌زاده واكنش نشان داد. به گزارش فرارو، ماريچه اسخاكه، نماينده زن پارلمان اروپا چندي قبل به همراه هياتي پارلماني براي ديدار با مقامات ايراني به تهران آمد اما حاشيه‌هايي بر سر پوشش او در ديدار با رييس مجلس ايجاد شد. كوچك‌زاده در واكنش به لباس او گفته بود: اين پوشش مناسب پارتي و كلوب‌هاي رقص شبانه بود. اين اظهارنظر كوچك‌زاده واكنش اسخاكه را به دنبال داشت و او در صفحه توييترش نوشت: به خاطر گرفتاري‌هاي كاري وقتي براي كلوپ رفتن ندارم اما اگر با اين لباس بروم مسخره‌ام مي‌كنند.

كاهش يك درصدي محبوبيت حسن روحاني

برپايه تازه‌ترين نظرسنجي، از ميزان محبوبيت حسن روحاني در مقايسه با سال گذشته اندكي كاسته شده است. به گزارش «انتخاب»، موسسه ‌آي‌پز بر اساس يك نظرسنجي كه در روزهاي ششم تا هشتم خردادماه سال جاري درباره رضايت از عملكرد رييس‌جمهوري ايران به‌عمل آورده است اعلام كرد نمره‌اي كه شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي به عملكرد حسن روحاني دادند 8/13 درصد بود كه در مقايسه با نظرسنجي بهمن ماه ۱۳۹۳ با كاهشي يك‌درصدي مواجه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون