• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3281 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

سرقت كيف دستي ميليوني از داخل خودرو

اعتماد| مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار تصوير يك سارق زاغ‌زن از شهروندان خواست تا اطلاعات خود درباره هويت، مخفيگاه يا محل‌هاي تردد متهم را با شماره تماس 21865878 در اختيار كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهنـد.

در روز 31 ارديبهشت امسال با مراجعه فردي به كلانتري 128 تهران نو ماموران در جريان يك فقره سرقت كيف دستي حاوي مدارك شناسايي، 250 هزار تومان وجه نقد، 10‌هزار دلار امريكا (30 ميليون تومان) از خودروي مالباخته قرار گرفتند. به اين ترتيب پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «سرقت داخل خودرو» به دستور شعبه 15 بازرسي دادسراي ناحيه 4 تهران تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته در شكايتش به كارآگاهان گفت: «31 ارديبهشت امسال با همسرم از سفر خارج از كشور به ايران برگشتيم. هنگام خروج از فرودگاه امام خميني به پاركينگ فرودگاه رفتيم و سوار ماشين‌مان شديم و به سمت شرق تهران حركت كرديم. به خيابان تهران‌نو كه رسيديم با همسرم براي خريد لحظه‌اي در كنار خيابان پارك كرديم اما وقتي برگشتيم متوجه شديم كيف دستي حاوي پول نقد و ساير مدارك به سرقت رفته است.»

با ثبت شكايت مالباخته مشخص شد كه سارق به شيوه زاغ‌زني اقدام به سرقت كيف دستي از صندلي عقب خودرو كرده است. در ادامه و با بررسي صحنه سرقت، كارآگاهان موفق به شناسايي يكي از مراكز تجاري محل سرقت شدند. با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته اين مركز تجاري، چهره جواني حدودا 25 ساله كه به تعقيب مالباخته اقدام كرده بود به دست آمد. تصاوير ثابت مي‌كرد متهم پس از مدتي تعقيب، خودش را به محل پارك خودرو مالباخته رسانده و در زماني بسيار كوتاه كيف حاوي مدارك و وجه نقد را به سرقت برده است.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر اعلام كرد: در ادامه رسيدگي به پرونده و براي دستگيري متهم پرونده، دستور انتشار تصوير او از سوي مقام قضايي صادر شده است و تمامي شهرونداني كه موفق به شناسايي تصوير مي‌شوند مي‌توانند اطلاعات خود را درباره هويت، مخفيگاه يا محل‌هاي تردد او با شماره تماس 21865878 در اختيار كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهنـد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون