• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3284 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير

خبر كوتاه

سردار نقدي:

امريكا عليه ايران جنايات متعددي را مرتكب شده است

گروه سياسي| رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع ايتام و خانواده‌هاي بي‌سرپرست تحت پوشش گفت: امريكا به واسطه ايادي و مزدورانش به صورت مستقيم عليه ملت ايران مرتكب جنايات متعددي شده است. به گزارش نسيم، سردار نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص نامگذاري هفته دوم تير ماه به عنوان هفته حقوق بشر امريكايي تاكيد كرد: در دوران پيروزي انقلاب اسلامي، در سال‌هاي مختلف از روز ششم تير ماه كه مصادف با سوءقصد نافرجام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي كه آن زمان رييس‌جمهور بودند، تا 12 تير ماه، امريكا به واسطه ايادي و مزدورانش به صورت مستقيم عليه ملت ايران مرتكب جنايات متعددي شده است.

 

نماز جمعه «روز قدس» اين هفته در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود

رييس ستاد نماز جمعه تهران از برگزاري نماز جمعه اين هفته «روز قدس» در دانشگاه تهران خبر داد. به گزارش تسنيم، حجت‌الاسلام يدالله شيرمردي، رييس ستاد نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با راديو تهران با اشاره به نماز جمعه «روز قدس» اظهار داشت كه نماز جمعه هفته آينده 19 تيرماه تهران كه «روز قدس» است، در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. بر اساس اين گزارش از ابتداي ماه مبارك رمضان، نماز جمعه تهران در مصلاي تهران برگزار مي‌شود اما به دليل اينكه جمعه 19 تيرماه با روز قدس مصادف شده استثنائا نماز جمعه پايتخت در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 

درخواست بروجردي از ظريف

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي به وزير امور خارجه كشورمان نسبت به ضرورت اقدام عاجل و جدي در زمينه آزادسازي جوانان ايراني دربند امريكا تاكيد كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني مجلس شوراي اسلامي در بخشي از اين نامه آمده است: تعداد قابل توجهي از جوانان فرهيخته ايراني توسط سازمان اطلاعاتي امريكا و با فشار به كشورهاي مختلف جهان به بهانه تلاش اين جوانان براي تهيه اقلام
تحريم شده دستگير و به امريكا منتقل شده‌اند. بروجردي در اين نامه تاكيد كرد: با توجه به اينكه تحريم از هيچ مبناي قانوني برخوردار نيست و ظلمي آشكار در حق ملت ايران است و امريكا با سوء استفاده از قدرت بيشترين نقش را در پيدايش آن داشته است، از جنابعالي به عنوان وزير امور خارجه قويا خواستارم از همه ظرفيت خويش براي آزادسازي اين جوانان
به ناحق زنداني در امريكا استفاده كرده و زمينه آزاد‌سازي آنها را فراهم كنيد.

 

بستري شدن يكي از اعضاي مجلس خبرگان

آيت‌الله ممدوحي، عضو مجلس خبرگان رهبري براي انجام عمل جراحي در بيمارستان وليعصر (عج) قم بستري شد. به گزارش تسنيم، آيت‌الله حسن ممدوحي، عضو مجلس خبرگان رهبري و عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم براي انجام عمل جراحي در بيمارستان وليعصر (عج) قم بستري شد. وي پس از انجام موفقيت‌آميز عمل جراحي به بخش عمومي منتقل شده و حال جسمي وي مساعد است. آيت‌الله ممدوحي هر سال در ماه مبارك رمضان با سفر به استان كرمانشاه، كلاس‌هاي اخلاق و تفسير نهج‌البلاغه را برگزار مي‌كرد كه امسال نيز قرار بود اين كلاس‌ها از نيمه دوم ماه مبارك رمضان برگزار شود اما به دليل انجام عمل جراحي و بستري شدن وي كلاس‌هاي مذكور با چند روز تاخير براي علاقه‌مندان و عموم مردم متدين كرمانشاه برگزار مي‌شود. آيت‌لله حسن ممدوحي، استاد سطح عالي حوزه علميه از جمله افرادي است كه همواره نسبت به ترويج اخلاق ميان طلاب تاكيد دارد و بر اين اساس سال گذشته مدرسه علميه ثامن‌الائمه (ع) را افتتاح كرد كه رويكرد اصلي آن اخلاق‌مداري است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون