• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3120 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر

كشف بيش از دو تن مواد مخدر در استان اصفهان

در جريان عملياتي ضربتي از سوي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در 48 ساعت گذشته، بيش از 5/2 تن مواد مخدر در اين استان كشف شد.
سردار عبدالرضا آقاخاني، فرمانده انتظامي استان اصفهان، با اعلام اين خبر به دستگيري 10 سوداگر مرگ در جريان اين عمليات اشاره كرد و گفت: در ادامه مقابله با قاچاق مواد مخدر و انهدام باندها و شبكه‌هاي قاچاق، نيروهاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان در 48 ساعت گذشته توانستند در پنج عمليات پيچيده، ضربه سنگيني به باندهاي مافيايي وارد كنند. سردار آقاخاني كشفيات مواد مخدر پليس در اين عمليات را دو تن و 558 كيلوگرم عنوان كرد و قاچاقچيان دستگير شده را حرفه‌يي و سابقه‌دار دانست. فرمانده انتظامي استان اصفهان در ادامه به ذكر جزييات كشفيات پليس در اين عمليات پرداخت و گفت: درادامه اين مبازه پليس در چند عمليات توانست محموله بسيار سنگيني شامل 980كيلوگرم مرفين، 78 كيلوگرم هروئين و يك ونيم تن ترياك كه در جاسازي‌هاي حرفه‌يي حمل شده بودند را كشف كند.
محدوده كشف اين محموله سنگين، در گلوگاه‌هاي منطقه شرق و جنوب شرقي عنوان شده است. در اين عمليات همچنين پنج دستگاه خودروي سبك و سنگين از قاچاقچيان مواد مخدر كشف و ضبط شده است. سردار آقاخاني در پايان با اشاره به تلاش پليس براي وارد كردن ضربه‌هاي مهلك به باندهاي مواد مخدر در استان اصفهان گفت: نيروي انتظامي مصمم است تا در زمينه قاچاق مواد مخدر با جديت و قاطعيت عمل كند و اميدواريم در ادامه كار بتوانيم به موفقيت‌هاي بيشتري دست پيدا كنيم و ضربه مهلكي به باندها و شبكه‌هاي قاچاق مواد مخدر وارد كنيم كه كشف بيش از 21 تن انواع مواد مخدر در هشت ماهه امسال نشانه بارز اين تلاش‌هاست.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها