• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5475 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

روي خط سياست

وزير اطلاعات: 

توان دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي مانع از اثرگذاري دشمن شده است

اسماعيل خطيب، وزير اطلاعات در خصوص موضوع امنيت مرزهاي كشور گفت: به‌طور طبيعي با توجه به مرزهاي طولاني، شرايط كشورهاي همسايه و همچنين فعاليت سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن در جهت منافع خودشان، با برخي مسائل امنيتي در مرزها مواجه هستيم. به گزارش خانه‌ملت، وزير اطلاعات در ادامه گفت: با توجه به حضور فعال مجموعه دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي و وزارت اطلاعات و ادارات كل اطلاعات استان‌ها و وجود قرارگاه‌هاي فعال و موثر سپاه پاسداران و نيروهاي مسلح، ما اثرگذاري از اين مسائل امنيتي در كشور نمي‌بينيم. اين عضو كابينه دولت سيزدهم در ادامه گفت: اگر احيانا دشمن بتواند در اين زمينه بهره‌اي ببرد، قطعا از شرايط و آسيب‌هاي اجتماعي و اقتصادي كشور سوءاستفاده مي‌كند. به حوادثي هم مانند آنچه در سراوان رخ داد بايد نگاه ايذايي داشت.


معاون پارلماني رييس‌جمهوري: 

الزامي ندارد چهار  وزير همزمان معرفي شوند

محمد حسيني، معاون پارلماني رييس‌جمهوري در حاشيه هيات دولت در جمع خبرنگاران درباره معرفي وزراي پيشنهادي سه وزراتخانه به مجلس شوراي اسلامي گفت: وزرايي كه اكنون بايد معرفي شوند، وزير جهاد كشاورزي، آموزش و پرورش و صمت هستند. البته درباره وزارت بازرگاني نيز اميد است پس از اينكه دوفوريت آن در جلسات گذشته تصويب شد، هفته آينده جزييات و بررسي‌هاي لازم در مجلس انجام شود تا وزير اين وزارتخانه نيز معرفي شود. به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال كه آيا همه وزرا همزمان معرفي خواهند شد، عنوان كرد: الزامي ندارد كه همه وزرا باهم معرفي شوند اما بهتر است هرچه زودتر معرفي اين چهار وزير صورت بگيرد تا كابينه تكميل شود. حسيني همچنين درخصوص گمانه‌زني‌هاي صورت‌گرفته مبني بر جابه‌جايي افراد در دولت و احتمال انتخاب معاون اجرايي رييس‌جمهور به عنوان يكي از وزراي جديد بيان كرد: خير؛ اينها شايعات و گمانه‌زني‌هاي افراد است و هيچ‌چيز هنوز قطعيت ندارد؛ اميد است بعد از بازگشت رييس‌جمهور از سفر سوريه، معرفي وزرا انجام شود. وي همچنين درباره زمان احتمالي معرفي وزرا به مجلس گفت: از نظر قانوني سه ماه فرصت باقي است ولي با تاكيدي كه رهبر معظم انقلاب داشتند، اميد است هرچه زودتر اين اقدام انجام شود.

انفجار در يكي از مراكز آماد سپاه دامغان

روابط عمومي سپاه ناحيه دامغان از بروز حادثه در يكي از مراكز آماد و پشتيباني سپاه در حومه شهر دامغان خبر داد. در اطلاعيه سپاه ناحيه دامغان اعلام شده است: عصر سه‌شنبه در حين جابه‌جايي مهمات در يكي از مراكز آماد و پشتيباني سپاه در حومه شهر دامغان به علت بروز حادثه، انفجاري رخ داد. اين اطلاعيه افزوده است: علت حادثه در دست بررسي است و اطلاعات تكميلي متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون