• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5559 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۸ مرداد

كاپيتان سابق سرخ‌ها در گفت‌وگو با «اعتماد»:

پرسپوليس مقابل تراكتور خوش‌شانس بود

از سلماني شناختي ندارم اما اين تيم يك گلزن تمام‌عيار مثل لوكاديا مي‌خواهد

گروه ورزش

به گزارش «اعتماد»، پرسپوليسي‌ها در تبريز و در مقابل چشم هزاران هوادار تراكتوري دست به كار بزرگي زدند و با ثبت دومين شكست اين‌ تيم به دومين پيروزي اين فصل خود رسيدند. شاگردان‌ گل‌محمدي پنجشنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي پذيراي ذوب‌آهن هستند. با ابراهيم اسدي يكي از كاپيتان‌هاي اسبق پرسپوليس درخصوص شرايط اين تيم گپ و گفت كوتاهي داشتيم كه در ادامه مي‌خوانيد.

 

بازي پرسپوليس مقابل تراكتور چطور بود؟

هم درگيرانه بود و هم ‌موقعيت‌هاي زيادي هر دو تيم داشتند. بالاخره اشتباه فاحش دروازه‌بان تراكتور باعث شد تا صادقي از موقعيت استفاده كند و آن صحنه منجر به گل شد.

تراكتور چطور بود؟

درست است كه آنها دو تا باخت دارند اما فكر مي‌كنم اين شكست تجربه‌ خوبي براي آنها مي‌شود چون اين تيم بازيكنان خوب و باتجربه‌اي دارد و در بازي با پرسپوليس ديديد بازيكنان خارجي اين تيم چند صحنه خطرناك روي دروازه ايجاد كردند و حتي به تير دروازه هم زدند كه پرسپوليس خوش‌شانس بود كه دروازه‌اش باز نشد. اما تراكتوري‌‌ها بازيكنان خوب و مربي باهوشي دارند كه مي‌توانند در هفته‌هاي آينده نتايج خوبي بگيرند و اين دو باخت را جبران كنند.

عملكرد پرسپوليس در سه خطوط چطور بود؟

در دروازه مشكلي ندارد و مدافعان عالي و نيرومند هستند و هافبك‌ها و وينگرها هم خيلي خوب هستند. طراح باهوش و تكنيكي مثل ترابي و صادقي و اميري هستند، اما فكر مي‌كنم در خط حمله نياز به يك‌ مهاجم چهارچوب‌شناس دارد.

به دروازه‌بان دوم نيازي نيست؟

بيرانوند خيلي خوب است مگر خداي نكرده مصدوم شود و گويا دروازه‌بان برزيلي هم قرار است جذب كنند. فقط مهاجم و تمام‌كننده به تمام‌معنا‌ مي‌خواهيم.

صحبت از جذب ياسين سلماني است. او مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند؟

فكر مي‌كنم پرسپوليس يك فوروارد مثل لوكاديا مي‌خواهد و اطلاعاتي نسبت به سلماني ندارم اما پرسپوليس تيم ‌بزرگي است و هر كسي كه به اين تيم مي‌آيد بايد بتواند سطح توقعات را برآورده كند.

بازي با ذوب‌آهن را چطور مي‌بينيد؟

ذوب‌آهن يك تيم كاركشته و باتجربه است كه در جام باشگاه‌ها حضور داشته اما آناليزورهاي پرسپوليس چه اطلاعاتي به كادر مي‌دهند مهم است. كارهاي تاكتيكي و تيمي پرسپوليس حرف ندارد و بچه‌ها همديگر را خوب مي‌شناسند و پاس‌هاي زيادي به هم مي‌دهند. بايد از اين حربه در آزادي استفاده كنيم تا نتيجه بگيريم. مگر آنكه ذوب‌آهن جلوي پرسپوليس بسته بازي كند كه كار سخت مي‌شود. البته تمام بازي‌ها براي پرسپوليس بايد حكم فينال را داشته باشد با توجه به اينكه سال پيش تمام جام‌ها را برده بايد انگيزه و هدف اصلي‌اش قهرماني در آسيا باشد، چون تجربه حضور در فينال را دارند و با جذب يك فوروارد مي‌شود اميدوار بود به فتح جام. البته كار سخت است چون تيم‌هاي عربي بازيكنان خوبي جذب كردند اما پرسپوليس هم تجربه دارد و هم مقابل تيم‌هاي بزرگ خوب و روان بازي مي‌كند.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون