• ۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5562 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۳۱ مرداد

با پيگيري‌هاي اعتمادآنلاين و فشار رسانه‌اي

بازگرداندن تيم ملي هاكي زنان به ايران منتفي شد

طبق آخرين اطلاعات به دست آمده بازگرداندن تيم ملي هاكي زنان ايران به كشور كه در فاصله 3 روز تا شروع مسابقات قهرماني آسيا كليد خورده بود منتفي شده است.

به گزارش اعتمادآنلاين، با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده و گزارشي كه خبرگزاري اعتمادآنلاين در مورد بازگرداندن تيم ملي هاكي زنان ايران در فاصله 3 روز مانده به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در روز يكشنبه منتشر كرد، روز دوشنبه خبر رسيد كه بازگرداندن تيم زنان از دستور كار فدراسيون خارج شده است.

روز يكشنبه يك منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد كه فدراسيون هاكي قصد دارد تيم ملي هاكي روي چمن زنان ايران را كه براي برگزاري سه ديدار دوستانه با عمان راهي اين كشور كرده بود تا سپس در مسابقات قهرماني آسيا شركت كند را به ايران بازگرداند؛ در حالي كه قرار است تيم مردان بمانند و در رقابت‌ها شركت كنند. اين منبع آگاه به اعتمادآنلاين گفت كه در همين راستا روز يكشنبه اقدامات ابتدايي براي بازگشت تيم از قبيل مسائل مربوط به پاسپورت و تهيه بليت صورت گرفت.

با انتشار خبر اين مساله توسط اعتمادآنلاين، رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي واكنش گسترده‌اي به اين موضوع نشان دادند و آن را يك تبعيض مسلم در حق زنان دانستند.

در ادامه رييس فدراسيون هاكي كه از انتشار اين خبر شگفت‌زده شده بود در گفت‌وگو با اعتمادآنلاين اظهار كرد؛ بازگرداندن تيم ملي زنان هنوز به صورت قطعي مشخص نشده است و روز دوشنبه در مورد آن تصميم‌گيري خواهد شد. بهرام قديمي در اين رابطه اظهار داشت كه بايد كادرفني و كارشناسان با توجه به نمايش تيم ملي زنان مقابل عمان در سه بازي دوستانه تصميم بگيرند كه ملي‌پوشان به سطح مطلوب حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا رسيده‌اند يا خير. او تصريح كرد: بازگشت تيم ملي هاكي روي چمن زنان ايران 50-50 است! اين درحالي است كه ايران در سه بازي مقابل عمان سه برد با به ثمر رساندن 18 گل را به ثبت رسانده بود.

درنهايت گويا فشار رسانه‌اي و شرايطي كه بعد از انتشار گزارش اعتمادآنلاين به وجود آورد مسوولان فدراسيون را مجاب كرد تا بي‌خيال بازگرداندن تيم ملي زنان به ايران شوند تا به اين ترتيب دختران هاكي‌باز ايران بتوانند نخستين تجربه حضور خود را در مسابقات هاكي روي چمن قهرماني آسيا تجربه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون