• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5562 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۳۱ مرداد

ويژه

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که در مسابقات جهانی اردن شرکت کرده بود، توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی برسد. تیم ایران با کسب شش مدال رنگارنگ و درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان در امان اردن، توانست به مقام «قهرمانی» این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کاران جوان کشورمان با کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز، بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها ایستادند. همراه اول به‌ عنوان حامی تیم‌های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت‌ را به تمامی ایرانیان و ملی‌پوشان تبریک گفته است.

 

اجراي طرح كاداستر در 63 / ۹۹ درصد اراضي ملي استان ايلام

مديركل منابع طبيعي استان ايلام گفت: در راستاي تثبيت مالكيت دولت در عرصه‌هاي منابع طبيعي، طرح مميزي اراضي منابع ملي از مستثنيات قانوني اشخاص در دستور كار سازمان منابع طبيعي و آبخيزداري كشور قرار گرفته و استان ايلام تاكنون بر اساس كارهايي كه انجام شده ۶۳/99 درصد پلاك‌هاي استان مشمول اجراي طرح كاداستر شده‌اند. به گزارش خبرنگار ايلام رويداد، ابراهيم پيرزاديان، مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ايلام شامگاه جمعه در سومين نشست كارگروه مجازي اصحاب رسانه و مطبوعات استان ايلام با مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان اظهار كرد: جنگل‌هاي زاگرس با قدمت بيش از ۵ هزار سال يكي از كهن‌ترين اكوسيستم‌هاي جامعه بشري هستند كه با خشكسالي سازگاري چشمگيري دارند. مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ايلام با اشاره به اينكه، در چند سال اخير با خشكيدگي درختان بلوط در جنگل‌هاي استان ايلام مواجه بوده‌ايم، ادامه داد: بيش از ۷۲ علت بر اين عامل مي‌تواند نقش داشته باشد كه مهم‌ترين آنها خشكسالي، ريزگردها، درجه حرارت هوا و مخاطرات زيست محيطي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون