• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5568 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۷ شهريور

مديرعامل نساجي مازندران در گفت‌وگوي اختصاصي با «اعتماد»:

من زمينه‌چيني نمي‌كنم كه تيم‌هاي ايراني ميزبان نباشند

از بازي‌هاي بعد احتمالا زنان هم به «وطني» مي‌آيند

روزبه  دلاور

مديرعامل تيم نساجي به عنوان يكي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا مي‌گويد مشكل ميزباني تيم‌هاي ايراني از تيم‌هاي عربستاني در حال حل شدن است. 

به گزارش «اعتماد»، نساجي مازندران يكي از نمايندگان باشگاه‌هاي كشورمان است كه تا چند وقت ديگر بايد در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان خودش برود. نساجي تا حالا تجربه ‌حضور در ليگ‌ قهرمانان را نداشته و‌ كار سختي مقابل تيم‌هاي قدرتمند آسيايي خواهد داشت اما كسب تجربه بازي در آسيا براي اين تيم شمالي مي‌تواند دستاوردهاي بزرگي‌ را به همراه داشته باشد. براي بررسي از آخرين وضعيت نساجي با صادق درودگر، مديرعامل اين تيم ‌قائمشهري گفت‌وگوي كوتاهي ترتيب داديم‌كه ‌در ادامه ‌مي‌خوانيد.
صادق درودگر در مورد آخرين وضعيت نساجي در آستانه حضور در ‌ليگ قهرمانان آسيا به خبرنگار اعتمادآنلاين گفت: وضعيت خوبي داريم و تيم در حال تمرين كردن‌ است. تيم‌ ما هم ‌در شرايط خوبي قرار دارد و فعلا دو مصدوم داريم كه احتمالا به بازي ما نمي‌رسند اما يك مصدوم ديگر احتمال دارد به بازي برسد!
مديرعامل نساجي در پاسخ به اين سوال كه اسم‌هاي بازيكنان مصدوم‌تان را نمي‌گوييد؟ پاسخ داد: نه!
عضو سابق هيات‌رييسه سازمان ليگ در واكنش به اين مساله كه آيا اختلاف كريم‌زاده با رحمتي علت جدايي او از نساجي بود، توضيح داد: نه! هيچ اختلاقي نداشت! متين كريم‌زاده بازيكن بزرگي است و سازمان ليگ به ما گفته بود مي‌توانيد از تيم ب استفاده كنيد. با او قرارداد‌ نوشتيم به تيم ب برود و بعد گفتند بازيكنان بايد ۵۰درصد از بازي‌هايش را انجام دهند و وقتي كه تازه آخر مهر بازي‌ها شروع مي‌شود ۵۰درصد مي‌شد تا اسفندماه كه ديگر به درد ما نمي‌خورد. براي اينكه فوتبال او آسيب نبيند ايشان را قرضي به استقلال خوزستان فرستاديم.
درودگر در پاسخ به حواشي شكل‌گرفته در مورد قرارداد آريا برزگر و اينكه قرارداد او مشكلي دارد يا خير، اظهار داشت: نه! هيچ مشكلي در قرارداد با آريا برزگر نيست.‌
به صادق درودگر گفتيم يكي از نقاطي كه نساجي با كمبود مهره روبه‌رو است سمت چپ تيم است. دنبال ترميم آن هستيد؟ او پاسخ داد: درباره مسائل فني آقاي رحمتي صحبت مي‌كند.
مساله بعدي كه با او مطرح كرديم وضعيت چمن ‌استاديوم وطني بود: درودگر در اين زمينه گفت: وضعيت چمن استاديوم وطني بي‌نظير است و از همه جاي ايران بهتر است!
يكي ديگر از حاشيه‌هاي شكل‌گرفته اطراف تيم نساجي درگيري يك افسر امنيتي با يك خبرنگار‌ بود. درودگر در اين رابطه گفت: افسر امنيتي ما به اين مسابقات نيامده اما يك مساله‌اي بين يكي از بچه‌هاي يگان ويژه بود كه مشكل حل شد!
از آنجايي كه ورود زنان به استاديوم يكي از مسائل روز باشگاه‌هاي كشور است و به تازگي باشگاه نساجي هم براي پذيرايي از زنان در ورزشگاه اعلام آمادگي كرده بود اين مساله را با درودگر در ميان گذاشتيم. مديرعامل نساجي در اين رابطه توضيح داد: آمادگي كامل داريم و همه زير‌ساخت‌ها آماده شده است. با مسوولان استان و فدراسيون ‌هم ‌هماهنگ ‌كرديم. از بازي‌هاي ديگر احتمالا اين كار انجام مي‌شود. ورزشگاه ما همه چي دارد. سرويس بهداشتي جدا، سكوهاي جدا و راهروهاي جدا دارد.
اما يكي از موضوعات مهمي كه در چند روز گذشته مطرح شده بحث ميزباني تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا است. در ساعات بعد از قرعه‌كشي صادق درودگر به عنوان مديرعامل يكي از تيم‌هاي آسيايي ايران در مصاحبه‌اي عنوان كرد كه ايران به دليل آماده نبودن زيرساخت و همچنين نداشتن VAR ممكن است از ميزباني محروم شود. برخي شبكه‌هاي فارسي‌زبان خارج از كشور اين اظهارنظر درودگر را زمينه‌چيني براي بازي كردن تيم‌هاي ايراني در كشور ثالث عنوان كرده و آن را به مسائل امنيتي مرتبط كردند. درودگر در اين رابطه توضيح داد: نه. اصلا اين‌طور نيست يك واقعيتي وجود داشت كه ‌در حال حل شدن‌است! فدراسيون‌در حال تلاش براي حل اين مشكل است. 
درودگر در ادامه به تلاش‌ براي حل شدن مشكل ميزباني مقابل تيم‌هاي عربستاني اشاره كرد و گفت: فدراسيون‌در حال پيگيري است و همين‌طور آقاي امير عبداللهيان (وزير امور خارجه) هم پيگير هستند. ان‌شاءالله كه حل شود.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون