• ۱۴۰۳ شنبه ۳ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5584 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۰ شهريور

مديريت ارتباطات

شماره ۱۶۰ ماهنامه «مديريت ارتباطات» به تازگي با پرونده‌اي درباره حدود هوش مصنوعي و تفاوت‌ها و شباهت‌هايش با هوش طبيعي منتشر شد و روي پيشخوان مطبوعات آمده است.
در بخشي از پرونده شماره ۱۶۰ ماهنامه «مديريت ارتباطات» متن مكتوب بعضي سخنراني‌هاي سلسله ‌نشست مذكور از جمله سخنراني كاوه بهبهاني، پژوهشگر و مترجم فلسفه، ميثم محمداميني، مترجم و پژوهشگر فلسفه علم، هاله عسگري‌نيا، دانشجوي دكتراي فلسفه در دانشگاه توئنته هلند، سعيده بابايي، پژوهشگر حوزه اخلاق هوش مصنوعي، ابوطالب صفدري، پژوهشگر حوزه اخلاق و فلسفه فناوري و ياسر خوشنويس پژوهشگر مطالعات علم و فناوري آمده است، سخنراني‌هايي كه در آنها تلاش شده است پرسش‌هايي بنيادين بررسي شود.
ديگر مطلب اين شماره از «مديريت ارتباطات» گفت‌وگوي اميرعباس تقي‌پور، مديرمسوول ماهنامه با هادي خانيكي، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي است.
از جمله ديگر مطالب شماره ۱۶۰ ماهنامه «مديريت ارتباطات» مطلبي از ميلاد نوري، مدرس و پژوهشگر فلسفه با عنوان «توده‌هاي بي‌شكل» است كه در آن به اين سوال پاسخ داده است كه رسانه چطور افراد با هويت‌هاي جدا و منفرد را به جماعتي همگن تبديل مي‌كند؟ همچنين رضا شاه‌نظر، آشنايي با پايتون و مزاياي استفاده از آن در علم داده را در مطلبي با عنوان «اين ابزار دوست‌داشتني» بررسي 
كرده است.
شماره ۱۶۰ ماهنامه «مديريت ارتباطات» در ۵۹ صفحه و قيمت ۱۲۰ هزار تومان عرضه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون