• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۹ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5596 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۶ مهر

ويژه

آغاز دور جديد حراج شماره‌هاي رند همراه اول

 دور جديد حراج و واگذاري شماره‌هاي رند همراه اول آغاز شد. دور جديد واگذاري شماره‌هاي رند همراه اول از روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۳ مهرماه سال جاري ادامه دارد؛ متقاضيان مي‌توانند براي مشاهده و شركت در حراج، به سامانه حراج نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور مراجعه كنند.
 براساس اصول و ساختار ارزشي اپراتور اول تلفن همراه كه مبين ارايه و انجام خدماتي آسان و در دسترس براي عموم متقاضيان شماره‌هاي رند است، واگذاري شماره‌هاي رند همراه اول از طريق برگزاري حراج براي عموم متقاضيان و به صورت اينترنتي به آدرس rond.mci.ir صورت مي‌پذيرد.

پيشرفت 90درصدي مصوبات دور اول سفر رياست‌جمهوري به استان فارس 

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس از پيشرفت 90درصدي مصوبات دور اول سفر رياست‌جمهوري به استان فارس در بخش احداث و تكميل تصفيه‌خانه فاضلاب صنعتي و بازچرخاني و استحصال پساب در شهرك‌هاي صنعتي خبر داد و گفت: در قالب اين مصوبه 22پروژه در سطح استان اجرايي شده است. سيد مصطفي هاشمي در بازديد از روند عمليات اجرايي طرح توسعه و ارتقاي ظرفيت تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك صنعتي بزرگ شيراز افزود: براي اجراي اين طرح ها100ميليارد تومان مصوب شد كه از اين ميزان 50درصد از محل اعتبارات سفر رياست‌جمهوري و 50درصد نيز از محل اعتبارات داخلي اين شركت تامين مي‌شود. وي با بيان اينكه پروژه ارتقاي تصفيه‌خانه فاضلاب و اجراي واحد ذخيره اضطراري و متعادل‌ساز جهت مدول‌هاي موجود و مدول سوم تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك صنعتي بزرگ شيراز از مهم‌ترين اين طرح‌هاست، گفت: اين طرح كه در راستاي الزامات زيست محيطي و حفظ پايدار محيط زيست در حال انجام است ظرفيت فعلي تصفيه‌خانه را به دوبرابر افزايش مي‌دهد.

درخشش كشتي ايران‌ در مسابقات آسيايي هانگژو  با حمايت همراه اول

 تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران با حمايت همراه اول و با كسب پنج مدال طلا، چهار نقره و يك برنز در مسابقات آسيايي هانگژو خوش درخشيدند.  در اين دوره از مسابقات، در كشتي آزاد اميرحسين زارع، حسن يزداني و‌ يونس امامي موفق به دريافت مدال طلا شدند و مجتبي گليج و رحمان عموزاد مدال نقره گرفتند.  در كشتي فرنگي نيز محمدهادي ساروي و امين ميرزازاده با كسب مدال طلا در سكوي نخست ايستادند؛ امين كاوياني‌نژاد و ناصر عليزاده نقره گرفتند و‌ دانيال سهرابي به مدال برنز رسيد.  همراه اول به عنوان حامي رسمي تيم‌هاي ملي كشتي كشورمان اين درخشش و موفقيت را به اعضاي تيم‌هاي ملي آزاد و فرنگي و مردم ورزش دوست ايران تبريك گفته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون