• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5600 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۰ مهر

بيانيه مهم حضرت آيت‌الله سيستاني در خصوص بمباران مستمر نوار غزه در مناطق مختلف آن

شفقنا|حضرت آيت‌الله العظمي سيستاني، مرجعيت عاليقدر جهان تشيع بيانيه‌اي درباره بمباران مداوم نيروهاي اشغالگر اسراييل عليه مناطق مختلف نوار غزه صادر كردند.
به گزارش شفقنا، در بيانيه آيت‌الله العظمي سيستاني آمده است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
نوار غزه اين روزها در معرض بمباران مداوم و حملات شديد و كم‌سابقه‌اي قرار دارد كه تا اين لحظه منجر به شهادت و زخمي شدن بيش از شش هزار غيرنظامي بي‌گناه شده و افزودن بر آن، موجب آوارگي شمار زيادي از مردم و تخريب مناطق مسكوني گسترده شده است، اين بمباران مناطق مختلقي را هدف گرفته به‌طوري كه مكان ايمن براي پناه مردم باقي نمانده است.
در عين حال، ارتش اشغالگران محاصره نفسگيري بر نوار غزه اعمال كرده كه اخيرا حتي آب و غذا و دارو و ديگر الزامات زندگي را هم شامل شده و خسارت و مشكلات بسياري براي مردم بينوا به بار آورده است، گويي با اين اقدامات به دنبال انتقام گرفتن از آنها و جبران خسارت‌هاي سنگين و شكست بزرگ در رويارويي‌هاي اخير است.
همه اين اقدامات در برابر ديدگان تمام جهانيان در حال روي دادن است و هيچ مانع و بازدارنده‌اي در مقابل اين حملات وجود ندارد، بلكه برخي از اين اقدامات جنايتكارانه پشتيباني كرده و به بهانه دفاع از خويشتن، آن را توجيه مي‌كنند!
بدين‌وسيله از تمام جهان خواسته مي‌شود تا در برابر اين وحشيگري دهشتناك بايستند و از ادامه اجراي نقشه‌هاي نيروهاي اشغالگر براي آسيب بيشتر به مردم مظلوم فلسطين پيشگيري كنند.
پايان دادن به مصائب اين مردم شريف - كه هفت دهه است، ادامه دارد - با اعطاي حقوق مشروع آنها و رفع اشغال از سرزمين‌هاي غصب شده آنهاست و اين تنها راه ايجاد امنيت و آرامش در اين منطقه است. در غير اين صورت، مقاومت در برابر متجاوزان ادامه خواهد يافت و چرخه خشونت همچنان موجب قرباني شدن بي‌گناهان بيشتري خواهد شد. (25 - ربيع‌الاول -1445 هجري قمري) منطبق با (10/10/2023 م) 
دفتر حضرت آيت‌الله سيستاني - نجف‌الاشراف 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون