• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5600 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۰ مهر

تعطيلي ليگ و چمن بد ورزشگاه، بلاي جان پرسپوليسي‌ها

پرسپوليس با ده مصدوم در پنج هفته ركورد زد!

به گزارش «اعتماد»، در هفته پنجم از بازي‌هاي ليگ برتر، پرسپوليس از سد گل‌گهر گذشت و باز هم‌ به تعطيلات رفت! اما يحيي گل‌محمدي در اين فصل از مسابقات به جز اينكه با كمبود مهاجم روبه‌رو‌ شده با مصدوميت پي‌درپي بازيكنانش هم مواجه است. درحالي به ‌آمار پرتعداد مصدومان‌ اضافه مي‌شود ‌كه‌ هنوز ۲۵ هفته‌ از بازي‌هاي ليگ برتر‌ و به علاوه بازي‌هاي حذفي و ليگ قهرمانان آسيا باقي مانده و اين اتفاق براي سرمربي پرسپوليس نگران‌كننده است. اما دليل اين مصدوميت‌هاي پي‌درپي چيست؟ قرمزها كه با مربي بدنساز و ماساژور فصل قبل هرچه به پايان ليگ نزديك‌تر مي‌شديم آماده‌تر به مصاف حريفان خود مي‌رفتند، در اين فصل به لحاظ ‌بدنسازي كمي ديرتر از رقبا كار خودشان را آغاز كردند. اما علت مصدوميت‌ها به مسائل ديگري هم برمي‌گردد. وضعيت بد زمين و البته تعطيلي گاه و بي‌گاه مسابقات كه باعث شده بازيكنان در كوران مسابقات باز هم‌ بدنسازي را به تمرينات تاكتيكي و تكنيكي اضافه كنند تاثير منفي فراواني روي آنها گذاشته كه خروجي آن مي‌شود همين آسيب‌ديدگي‌هاي بعضا طولاني مدت. 
در ادامه نگاهي به اسامي بازيكنان مصدوم پرسپوليس تا اينجاي فصل انداختيم.
۱- وحيد اميري: مصدوميت وحيد اميري از ناحيه كشاله است و او به همين دليل فيفادي را هم از دست داده است. اميري در اواخر بازي با النصر مصدوم ‌شد.‌
۲- مهدي ترابي: ستاره پرسپوليس به دليل پيچ‌خوردگي پا و يك مصدوميت كهنه از ميادين دور شده و همچنان احساس درد مي‌كند. او هم ‌در بازي با النصر مصدوم ‌شد كه چمن بد ورزشگاه در تشديد مصدوميتش بي‌تاثير نبود.‌
۳-‌ ميلاد سرلك: مصدوميت شماره 10 سرخپوشان كشيدگي همسترينگ است و او هم تا يك ماه آينده در تركيب پرسپوليس حضور نخواهد داشت.
۴- ياسين سلماني: پارگي رباط صليبي اين بازيكن جوان، بحران بزرگي را در پرسپوليس ايجاد كرده و او فصل را از دست داده است.
۵-‌ عليرضا عنايت‌زاده: اين بازيكن جوان در يك ديدار دوستانه دچار پارگي رباط صليبي شد تا بازيكني كه يحيي حساب ويژه‌اي روي او باز كرده بود، فصل را ازدست بدهد! 
۶- عليرضا خدادادي: مهاجم پراميد تيم بزرگسالان و آقاي گل زده اميدها، بار ديگر از ناحيه رباط صليبي آسيب ديد و تحت عمل جراحي قرار گرفت! 
دانيال اسماعيلي‌فر، اميد عاليشاه، عليرضا بيرانوند و علي نعمتي هم در اين فصل مصدوم شدند تا تعداد مصدومان پرسپوليس در پنج هفته ابتدايي به ده بازيكن برسد!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون