• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5603 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۴ مهر

گل‌های ماندگار

کتاب «گل‌های ماندگار» نوشته وحید استرون با مقدمه‌ای از استاد فضل‌اله توکل، نوازنده سنتور و آهنگساز شهیر ایرانی منتشر شد.
‌این کتاب در  ۱۶۸ صفحه مصور، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۲۰ هزار تومان از سوی موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش منتشر شده است.
در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: «تمرکز نویسنده در کتاب روی بازیابی خاطرات و آهنگسازی‌های هنرمندان رادیو و برنامه «گل‌ها»ی رادیو در دهه ۳۰ تا ۵۰ به تهیه‌کنندگی داوود پیرنیاست که یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های «رادیو ایران» بود و اکنون گنجینه‌ای ارزشمند در موسیقی ایرانی به شمار می‌آید که کمتر زمانی آثاری با این مجموعه هنرمندان و کیفیت تولید شده است.
کتاب «گل‌های ماندگار» شامل سه بخش «از نگاه یاران»، «گفت‌وگوها» و «یادها» است که در این سه قالب فعالیت‌های هنرمندان مورد بررسی قرار گرفته است.
در بخش «از نگاه یاران»، هنرمندان و استادان شهیر موسیقی ایرانی همچون فریدون حافظی، فضل‌اله توکل، همایون خرم، فرهاد فخرالدینی، مصطفی کمال‌پورتراب، احمد پژمان، علی‌اصغر شاه‌زیدی، حسن ناهید، شهرام میرجلالی، اکبر گلپایگانی، منصور نریمان، محمد سریر، بزرگ لشکری و پروین غفاری  به بیان خاطرات همکاری با دوستان یا استادان خود می‌پردازند». 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون