• ۱۴۰۳ جمعه ۱۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5605 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۶ مهر

اخبار اختصاصي اعتمادآنلاين

انگيزه دريافت پاداش نجومي از سوي يك عضو هيات رييسه فدراسيون مشخص شد: قولش را به همسرم داده‌ام!

گفته مي‌شود يكي از اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال قول پاداش نجومي فدراسيون را قبل از دريافت آن به همسرش داده بود!

دريافت پاداش 20 هزار دلاري از سوي اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال بعد از جام جهاني حسابي خبرساز شد و مردم را
عصباني كرد.

به گزارش اعتمادآنلاين، يكي از دغدغه‌هاي اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال در چند ماه منتهي به جام جهاني و بعد از آن ميزان پاداش مصوب براي آنها از درآمد صعود به جام جهاني بود. ردپاي اين مساله را مي‌شود در ماجراي عزل رييس فدراسيون هم ديد.

حال يك منبع آگاه ضمن يك گفت‌وگوي دوستانه با خبرنگار اعتمادآنلاين به نكته‌اي اشاره كرد كه هم بانمك است هم قابل تامل!

اين فرد مطلع تعريف مي‌كرد در يك جلسه هيات رييسه فدراسيون فوتبال، درحالي كه موضوعات مهمي از قبيل اردوي تيم ملي، بازي‌هاي دوستانه و تامين منابع براي پيشبرد توسعه فوتبال مطرح بوده، برخي از اعضا مدام تاكيد مي‌كردند هرچه سريع‌تر بحث ميزان پاداش اعضا مورد بررسي قرار بگيرد و تصويب شود و مي‌گفتند اول بايد تكليف پاداش مشخص شود! يكي از اين افراد وقتي با انتقاد سايرين مواجه مي‌شود كه به او مي‌گويند چرا فقط به اين مساله فكر مي‌كني، پاسخ مي‌دهد: قولش را به همسرم داده‌ام!

درنهايت بعد از اتمام جام جهاني و با وجود عملكرد ضعيف تيم ملي اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال هر كدام 20 هزار دلار پاداش به صورت نقدي دريافت كردند كه اين اقدام انتقادات بسيار زيادي به دنبال داشت. با اين حال اعضاي هيات رييسه از دريافت چنين پاداشي آن هم در شرايط اقتصادي وخيم مردم و فدراسيون دفاع كردند.

 

حضور يك روحاني و يك قاري در كادر اجرايي كاروان ورزشي ايران در هانگژو

 

كاروان ورزشكاران ايران در آستانه اعزام به مسابقات پاراآسيايي هانگژو قرار دارند. از 30 مهر رقابت‌هاي پاراآسيايي هانگژو آغاز مي‌شود و كاروان ايران قصد عزيمت به كشور چين دارد.

به گزارش اعتمادآنلاين، در اين بين كادر اجرايي كاروان ايران مشخص شدند كه در بين آنها دو چهره غيرورزشي به عنوان سرپرست و كارشناس فرهنگي به چشم مي‌خورند: يك روحاني به نام غلامرضا قاسميان و يك قاري قرآن به نام حامد شاكرنژاد.

اين دو از كارشناسان مذهبي صداوسيما هستند كه در برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني حضور پيدا مي‌كنند. اين دو چهره در برنامه محفل كه در ايام ماه رمضان از شبكه سه پخش مي‌شد در كنار هم حضور داشتند.

در كادر اجرايي علاوه بر اين دو نفر، غفور كارگري رييس كميته ملي پارالمپيك ايران و معاونانش نيز حضور دارند.

همچنين نام شاهنده گرامي به عنوان مهمان ويژه در اين فهرست به چشم مي‌خورد. خانم گرامي مادر شهيد الداغي معروف به شهيد غيرت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون