• ۱۴۰۳ جمعه ۱۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5605 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۶ مهر

لغو اكران فيلم كوين اسپيسي

اكران فيلم «كنترل» در يك سينماي لندن به دليل بازي كوين اسپيسي در آن لغو شد.
به گزارش ورايتي، اولين نمايش جهاني «كنترل» كه اولين فيلم كوين اسپيسي پس از تبرئه شدن وي از آزار جنسي است، در يك سينماي مستقل لندن منتفي شد.
سينما پرنس چارلز در لندن كه از حاميان پرشور فيلم‌هاي مستقل است و قرار بود اين فيلم كم‌هزينه ولزي را به نمايش درآورد، پس از آنكه مطلع شد اسپيسي در اين فيلم نقش‌آفريني كرده است، از پيشنهاد خود براي ميزباني اولين نمايش «كنترل» صرف‌نظر كرد.
اسپيسي برنده ۲ جايزه اسكار، تابستان امسال در لندن دادگاهي و از همه اتهام‌هاي آزار جنسي كه به وي وارد آمده بود، تبرئه شد. در اين فيلم تنها صداي اسپيسي در تماس‌هاي تلفني با وزير كشور استلا سيمونز با بازي لورن متكالف بازيگر ولزي شنيده مي‌شود.
گرگ لين، مدير اين سينماي مستقل با ارسال ايميلي به متكالف كه هم بازيگر و هم تهيه‌كننده «كنترل» است، نوشت: ما يك مشكل داريم. با عرض پوزش بايد به شما اطلاع دهم كه قرارداد شما را با خود لغو كرديم.
لين در ادامه نوشته است: ديشب متوجه شديم كه در فيلم شما كوين اسپيسي، به ويژه با اولين نقشش پس از برگزاري دادگاه حضور دارد. كارمندان من و خودم از اينكه نام ما همزمان با اكران فيلم او برده شود، وحشت داريم.
يكي از نمايندگان متكالف به ورايتي گفت كه پس از لغو برنامه سينما پرنس چارلز در هفته گذشته، در كمتر از ۲۴ ساعت اولين نمايش جهاني فيلم براي سينما «جنسيس» تعيين شد.
نماينده متكالف با اشاره به اينكه مدت كوتاهي نااميد شده بودند، افزود: اما مكان بسيار بهتر و مناسب‌تري پيدا كرده‌ايم كه در عين حال از ميزباني اين رويداد خوشحاليم.
وكيل اسپيسي هم در پاسخ به تصميم سينما پرنس چارلز يادآوري كرد كه اسپيسي در هر دادگاهي كه حضور داشته بي‌گناه تشخيص داده شده و هر هيات منصفه‌اي كه شواهد عليه او را بررسي كرده، به اتفاق آرا اتهام‌ها را ادعاهاي نادرست خوانده و رد كرده است. وي گفت: تصميم سينما پرنس چارلز براي سانسور پروژه جديد اسپيسي فراتر از نااميد‌كننده است. اين امر روند قانوني هر ۲ كشور را رد مي‌كند، شواهد قاطع بي‌گناهي كوين و راي ده‌ها هيات منصفه بي‌طرف كه كوين را ۱۰۰ درصد بي‌گناه دانستند را ناديده مي‌گيرد.
پس از محاكمه ۴ هفته‌اي اسپيسي در دادگاه كرون لندن و تبرئه شدن او از همه اتهام‌ها، جِن فالايز، كارگردان «كنترل» به ورايتي گفته بود: از انتخاب كوين به عنوان بازيگر اين فيلم پشيمان نيستم و اين كار را دوباره انجام خواهم داد. «كنترل» ۱۵ دسامبر در امريكا و بريتانيا اكران سراسري مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون