• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5611 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ آبان

برگزاري سمينار سواد رسانه‌اي با حمايت همراه اول

«سمينار سواد رسانه‌اي و اطلاعاتي» با محور اصلي «دستور كار جمعي جهاني» به همراه سه كارگاه آموزشي تخصصي با حمايت همراه اول در دانشكده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار مي‌شود كه حضور در آنها براي تمامي علاقه‌مندان به صورت رايگان فراهم است. 
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، به مناسبت فرارسيدن دوازدهمين هفته جهاني سواد رسانه‌اي و اطلاعاتي، «كرسي يونسكو در فضاي مجازي و فرهنگ: دوفضايي شدن جهان» با همكاري دانشكده مطالعات جهان دانشگاه تهران و حمايت همراه اول اقدام به برگزاري «ششمين سمينار سواد رسانه‌اي و اطلاعاتي» با محوريت دستور كار جمعي جهاني مي‌كند. اين سمينار با همكاري سازمان‌ها، موسسات و انجمن‌هاي داخلي و بين‌المللي در روز چهارشنبه 3 آبان 1402 مصادف با روز جهاني توسعه اطلاعات از ساعت 8:30 تا 17 برگزار مي‌شود و حضور در آن چه به شكل حضوري و چه مجازي، با طي كردن فرآيند ثبت‌نام براي تمامي علاقه‌مندان فراهم است. 
در خلال برگزاري اين رويداد، سه كارگاه آموزشي تخصصي با موضوعات «سواد ديجيتال و اهميت آن در آينده جهان شبكه‌اي ساعت 10 تا 11»، «چالش‌هاي نظام‌سازي در مواجهه با مساله بيوسايبورگ (زيست اندام‌هاي سايبري) در آينده تمدني ايران ساعت 11 تا 12» و «دگرگوني‌هاي سواد اطلاعاتي و سواد رسانه‌اي در نسبت با هوش مصنوعي ساعت 15: 15 تا 45: 16» نيز به همت همراه اول برگزار مي‌شود. هدف از برگزاري سمينار سواد رسانه‌اي و اطلاعاتي بررسي مفهوم سواد رسانه‌اي و اطلاعاتي در خدمت منافع مردم و اشاره به چگونگي نقش آن در بهبود سطح اطلاعات، مشاركت و توانمندسازي همگان است. 
تلاش بر اين است كه با بررسي اين مسائل، گامي در راستاي دستيابي به نظام اطلاعاتي آزاد و كثرت‌گرا، ترويج توسعه پايدار، مشموليت، برابري، گفت‌وگوي بين فرهنگي، و پاسداري از دموكراسي برداشته شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون