• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5616 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۹ آبان

وال استريت ژورنال به نقل از برخي اعضاي حزب ليكود

پايان عمر سياسي نتانياهو كليد خورد

همزمان با تظاهرات‌هاي خياباني و اعتراضات اشغالگران به كابينه تل‌آويو به‌دليل انفعال درخصوص صهيونيست‌هاي اسير در نوار غزه، برخي منابع نيز از كم‌شدن اقبال به «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير اين رژيم خبر مي‌دهند.
نشريه «وال استريت ژورنال» روز دوشنبه به نقل از منابعي در حزب ليكود به رياست نتانياهو نوشت كه اعضاي اين حزب معتقد هستند كه جنگ و بحران در نوار غزه، باعث پايان يافتن عمر سياسي نتانياهو خواهد شد.
طبق اين گزارش، اعضاي حزب نتانياهو باور دارند كه او اكنون فقط براي بقاي سياسي خود در رژيم موقت صهيونيستي جنگ با نوار غزه را ادامه مي‌دهد اما براي مدت زيادي در قدرت باقي نخواهد ماند.
اعضاي ليكود به اين نشريه گفتند، نتانياهو در مدت زمان ۳۵ ساله حضور در قدرت، چهره‌اي تقابل‌طلب از خود نشان داده و سعي كرده به همه بگويد آماده جنگ با نه تنها گروه‌هاي مقاومت فلسطيني بلكه با ايران و كشورهاي ديگر است.
وال‌استريت‌ژورنال به نقل از هم‌حزبي‌هاي نتانياهو نوشت كه عمليات توفان‌الاقصي توسط حماس در تاريخ هفتم اكتبر اما اين تصوير از نتانياهو را نابود كرد و به بدترين شكست امنيتي- اطلاعاتي رژيم تل‌آويو تبديل شد.
در ادامه اين گزارش، يك عضو ارشد حزب ليكود مي‌گويد كه تشديد جنگ با نوار غزه براي نتانياهو به معني پايان عمر سياسي خواهد بود و افراد انگشت‌شماري در فلسطين اشغالي به غير از اين اعتقاد دارند. يك عضو ديگر ليكود نيز به اين نشريه گفت كه سرنوشت نتانياهو به سرنوشت درگيري در نوار غزه بستگي دارد، اما بعيد است كه او به عنوان رهبر اين حزب و نخست‌وزير رژيم صهيونيستي باقي بماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون