• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5663 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۶ دي

نگاهي به وضعيت پرسپوليس در گفت‌وگو با اسماعيل حلالي:

تنش بين مدير و مربي تمام شد و وضعيت پرسپوليس بهتر مي‌شود

پرسپوليس در پست‌هاي چپ و راست خط دفاع و مهاجم بازيكن مي‌خواهد

پرسپوليس در اين هفته از توقف سپاهان و استقلال نهايت استفاده را برد و با شكست تيم سختكوش شمس آذر فاصله امتيازي‌اش را با اين دو تيم كمتر كرد. شاگردان گل‌محمدي در چند هفته اخير به دليل كسب نتايج ضعيف تحت فشار بودند و حالا با كسب اين برد تا حدود زيادي از بحران خارج شدند. با اسماعيل حلالي پيشكسوت پرسپوليس پيرامون وضعيت اين تيم گفت‌وگو كرديم كه در ادامه مي‌خوانيد.

 

پرسپوليس مقابل شمس آذر برنده شد. نظر شما درباره بازي؟

پرسپوليس در چند وقت اخير به دلايل نتايجش به لحاظ روحي مشكل داشت اما در اين بازي با وجود آنكه ده نفره شده بودند، مي‌دانستند چه مي‌خواهند. يك مقدار اشتباهات فردي داشتند اما به بازي برگشتند، اما فكر مي‌كنم اين برد به لحاظ روحي به تيم‌ كمك مي‌كند و با‌ توجه به تعطيلي ليگ و بازگشت مصدومان و ريكاوري خوب در ادامه وضعيت پرسپوليس هم روزبه‌روز بهتر مي‌شود.

اشتباهات نعمتي نزديك ‌بود كار دست پرسپوليس دهد.

يك مقدار تمركز او پايين آمده است. دانيال اسماعيلي‌فر هم‌ همين‌طور بود كه خوشبختانه او در بازي با شمس آذر يكي از بهترين بازي‌هاي خودش را انجام داد و به او اميدوار شدم. مشخص است در وجودشان آن ميل را دارند فقط يك مقدار تمركز داشته باشند همه‌ چيز حل مي‌شود.

شما قبلا گلايه‌هايي از تيم داشتيد فكر مي‌كنيد الان وضعيت خوب است؟

بهتر مي‌شوند. گلايه كه نه من نقد فني دارم وقتي بازي‌هاي تيم خودم را مي‌بينم مي‌گويم بايد تيم ما قوي و بهترين باشد. ما زياد در عرض و رو به عقب بازي مي‌كنيم و وقتي يك گل مي‌زنيم دنبال حفظ گل هستيم‌ و اين به نظر من غلط است و نتيجه هم نگرفتيم و اين معايب را بايد رفع كنيم، همين!

شمس آذر چطور بود؟

فوق‌العاده بودند. شكل كار آنها خيلي خوب بود و مشخص است خيلي كار كردند و كادر فني خوبي دارند. من خيلي بازي آنها را مي‌پسندم.

وقتي پرسپوليس ده نفره شد فكر مي‌كرديد بتوانند بازي را ببرند؟

نشان دادند بازيكنان پرسپوليس تفكرات بزرگي دارند وگرنه هر تيمي بود فكر مي‌كنم مي‌باخت.

براي نيم فصل پرسپوليس نياز به ترميم دارد؟

بله، مخصوصا در پست مهاجم. همچنين دفاع چپ و راست هم مي‌خواهيم.

بازي با نساجي را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد؟

از اين به بعد پرسپوليس در هر بازي محكوم به برد است و به شما قول مي‌دهم ‌همين اتفاق هم مي‌افتد. تيم كمي تمركز نداشت و تنش‌ها بين مربي و مدير كه برطرف شده از اين به بعد شرايط بهتر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون