• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3302 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ مرداد

جانشين فرمانده ناجا: رضايت مطلق از پليس اغراق‌آميز است

ايسنا| جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: رضايت مردم به صورت مطلق و صددرصدي از پليس نمي‌تواند وجود داشته باشد و بيان اين امر اغراق آميز است.

سردار اسكندر مومني در حاشيه بازديد از مركز نظارت همگاني ناجا ضمن تقدير و تشكر از مجموعه بازرسي كل ناجا و مركز نظارت همگاني گفت: مراجعه‌كنندگان با دلايل مختلفي از جمله شكايت، گلايه يا پيگيري امور انتظامي خود به اين مركز مراجعه كرده و برخي ديگر نيز تنها براي تشكر از فعاليت پليس و عملكرد و برخورد ماموران آمده بودند. وي ادامه داد: بخشي از درخواست‌هاي افراد را امروز و در همين مراجعه حضوري پاسخ داديم و برخي ديگر از درخواست‌ها نيز براي طي مراحل مربوطه به بخش‌هاي مختلف ارجاع داده مي‌شود.

سردار مومني راه‌اندازي مركز نظارت همگاني (197) را يكي از اقدامات مثبت نيروي انتظامي دانست و در خصوص ميزان رضايت مردم از پليس، گفت: رضايت مردم به شكل مطلق و صد در صدي از پليس نمي‌تواند وجود داشته باشد و بيان اين امر، اغراق‌آميز است؛ مركز نظارت همگاني ناجا (197) پلي براي ارتباط مردم با مسوولان نيروي انتظامي است كه مي‌تواند به راحتي با مسوولان ارتباط برقرار كرده و حرف خود را به گوش مديران برسانند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون