• ۱۴۰۳ دوشنبه ۵ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5696 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۶ بهمن

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

راز متقاعد كردن امباپه توسط رئال مشخص شد

فاش شد: چگونه رئال مادريد قصد دارد كيليان امباپه را متقاعد كند كه كاهش دستمزد را پيش از انتقال احتمالي تابستان از PSG به مادريد بپذيرد؟
به گزارش« اعتمادآنلاين»، رئال مادريد مطمئن است كه كيليان امباپه با كاهش شديد دستمزد موافقت خواهد كرد و از پاري سن ژرمن به اين باشگاه خواهد پيوست.
گفته مي‌شود امباپه تصميم دارد به اسپانيا برود. براي اين كار او بايد دستمزدي كه در پاري سن ژرمن مي‌گيرد را كاهش دهد. رئال هم برنامه‌اي براي جبران خسارت ملي‌پوش فرانسوي دارد.
گفته مي‌شود امباپه يكي از طولاني‌ترين حماسه‌هاي نقل و انتقالات تمام دوران را به پايان رسانده و تصميم به ترك پاري سن ژرمن براي پيوستن به رئال به عنوان بازيكن آزاد در پايان فصل را گرفته است. با اين حال، براي انجام اين كار، او بايد دستمزد خود را كاهش دهد، زيرا باشگاه اسپانيايي حاضر نيست ساختار دستمزد خود را در هم بكوبد و با حقوق خالص فعلي 25 ميليون يورويي (21 ميليون پوند) او مطابقت كند. اين تقريبا معادل 411000 پوند در هفته است و در عوض، رئال آماده است به او قراردادي هنگفت را با مبلغ 100 ميليون يورو (85 ميليون پوند) به اضافه پاداش‌هاي بيشتر، طبق گزارش ديلي ميل پيشنهاد دهد. مادريد معمولا 50 درصد از حق تصوير را براي بازيكنان برتر خود مي‌گيرد، اما گفته مي‌شود كه مايل است براي امباپه ارقام را به شكل شصت به چهل تقسيم كند، زيرا آنها به دنبال جذب بازيكني هستند كه از سال 2017 به دنبال آن بوده‌اند. اما فيناليست جام جهاني تابستان گذشته به جاي اينكه به اسپانيا برود يك چرخش شوكه‌كننده انجام داد و به جاي آن قرارداد جديدي را با PSG امضا كرد.
امباپه در PSG ركوردي كاملا باورنكردني دارد و در 288 بازي 241 گل به ثمر رسانده و 105 پاس گل به ثبت رسانده است. او هرگز قهرمان ليگ قهرمانان اروپا نشده است و اگر بخواهد به اسپانيا برود و با بازيكناني مانند جود بلينگهام و وينيسيوس جونيور پيوند بخورد، ممكن است اين رويا نزديك‌تر شود. گزارش‌ها حاكي از آن است كه او مي‌تواند تصميم خود را براي انتقال به رئال در هفته آينده اعلام كند. در اين بين، پي‌اس‌جي روز سه‌‌شنبه در مرحله بعدي جام حذفي فرانسه مقابل برست قرار خواهد گرفت. در صورتي كه بالاخره اين ستاره فرانسوي راهي مادريد شود، يكي از بزرگ‌ترين نقل و انتقالات تاريخ به سرانجام خواهد رسيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها