• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 2714 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۵ اسفند

تحليل استقلال- ملوان از زبان گلر سابق آبي‌ها

استقلال اگر مثل دو بازي قبلي باشد نمي‌تواند سپاهان را شكست بدهد

منتظريم ببينيم جنگ بين نكونام و خطير كي تمام مي‌شود!

استقلال در انزلي مقابل ملوان متوقف شد تا جايگاهش در صدر جدول متزلزل شود. آبي‌هاي تهران كه نيم فصل اول را با پيروزي برابر صنعت نفت آبادان شروع كرده بودند با توپ پر به شمال رفتند تا با كسب يك پيروزي ديگر فاصله 5 امتيازي‌شان با رقيب سنتي، پرسپوليس و همچنين حداقل اختلاف امتيازي با سپاهان ديگر مدعي اين فصل را حفظ كنند اما قوي سپيد نشان داد در اين فصل مي‌خواهد در زمره‌ تيم‌هاي بالانشين باشد و در نيمه دوم هم گل برتري را وارد دروازه استقلال كرد، گلي كه شايد اگر شاگردان نكونام خيلي زود پاسخش را نمي‌دادند نتيجه جور ديگري رقم مي‌خورد و آبي‌ها بايد بدون كسب امتياز به تهران برمي‌گشتند! منصور رشيدي يكي از پيشكسوتان خوشنام باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» به انتقاد از دعوا و اختلاف نظر بين مدير و سرمربي پرداخت و اين بگو مگوها و از دست دادن تمركز اعضاي استقلال را عاملي براي امتياز از دست دادن اين تيم دانست.

 

بازي استقلال مقابل ملوان را تماشا كرديد؟

بله‌؛ كارمان همين است كه بنشينيم و بازي‌ها را ببينيم تا بدانيم آخر نتايج چه مي‌شود و جنگ آقايان آخرش چه مي‌شود و اينكه آيا به سود تيم است و به ضرر تيم!

استقلال به لحاظ فني چطور بود؟

اين بازي دومش در نيم فصل دوم بود. در بازي با صنعت نفت مثل بازي رفت كار نكردند البته خب تصور هم همين بود كه بعد از يك ماه، يك ماه و نيم كه تيم ملي در بازي‌هاي جام ملت‌ها بود هماهنگي بين تيم هنوز شكل نگرفته باشد. در بازي با ملوان هم همين طور‌. بازي زياد دلچسب نبود و يكي بازي عادي بود!

علت به قول شما دلچسب نبودن بازي استقلال همين دوري از شرايط مسابقه بود؟

بله؛ جام ملت‌ها برگزار شد و چندتا از بازيكنان استقلال هم در تيم ملي بودند و هماهنگي نداشتند و مثل بازي دور رفت نبود. بعد از بازي‌هاي ابتدايي دور رفت به هماهنگي رسيدند و تماشاگرپسند كار را دنبال كردند اما در اين دو بازي زياد موقعيت‌سازي نكردند و هماهنگ نبودند.

نتيجه بازي بحق بود؟

مساوي حق بود‌. آنها هم يك تيم جوان بودند و به لحاظ بازيكن اگر روي ترازو‌ بگذاريم فاصله بين اين دو تيم خيلي زياد است اما از لحاظ تيمي بخواهيم حساب كنيم ملوان يكي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است‌. آقاي تارتار خيلي خوب كار كرده و تيم جوان و خوبي ساخته که براي همه تيم‌ها مشكل‌ساز هستند.

به جنگ و جدال بين‌ سرمربي و مدير باشگاه اشاره كرديد. اين موضوع روي عملكرد تيم تاثير مي‌گذارد؟

صد در صد تاثير مي‌گذارد. در باشگاهي كه سرمربي و مدير همدل و هماهنگ نباشند نمي‌تواند موفق باشند. اينها بايد تعامل داشته باشند و همديگر را همراهي كنند. تيم‌هاي بزرگ حاشيه دارند اما مديرعامل و سرمربي تجربه زياد دارند و مي‌توانند مسائل را حل كنند.

عملكرد بازيكنان تازه وارد استقلال چطور بود؟

سه تا بازيكني كه گرفتند زياد بازي نكردند يكي كه دقايق كمي بازي كرد و آن بازيكن ازبكستاني هم خوب است و فقط بايد جا بيفتد. بلانكو هم فوروارد خوبي است اما هنوز هماهنگ نيست مثل زوج قايدي و محبي كه مقابل هر تيمي خطرناك بودند.

حريف بعدي استقلال، سپاهان است؛ اين بازي را چطور مي‌بينيد؟

سپاهان تيم بدي نيست و مهره‌ها و مربي خيلي خوبي دارند‌. آنها تيم خوب و هماهنگي هستند و نه مشكلي دارند و نه مسائل مالي دارند و نه با بودجه درگير هستند‌ و نه پنجره نقل و انتقالات‌شان بسته مي‌شود و نه از آسيا محروم مي‌شوند. به نظر من بهترين تيم ليگ هستند.

استقلال مي‌تواند سپاهان را شكست بدهد؟

اگر مثل اين بازي قبلي باشد نه و بهترين نتيجه مي‌تواند مساوي باشد اما اگر مثل دور رفت باشند مي‌توانند نتيجه بگيرند.

مدعيان اين فصل كدام تيم هستند؟

استقلال درست كه 5 امتياز جلوتر است اما سپاهان دو بازي كمتر دارد و اگر نتيجه بگيرد، مي‌آيد بالاي استقلال و پرسپوليس هم كم‌كم دارد به صدر نزديك مي‌شود و اين سه تيم مدعي قهرماني هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون