• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5715 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۳ اسفند

پيام قدرداني رييسي از شركت‌كنندگان در انتخابات

ابراهيم رييسي در پيامي «با قدرداني از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه ملت بصير و شريف ايران در انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري» گفت: «از خداي بزرگ مي‌خواهم توفيق دهد همه خادمان مردم به ويژه منتخبان خانه ملت، بتوانند گام‌هاي موثري در جهت حل مسائل و مشكلات كشور بردارند و پاسخگوي اين همه لطف و محبت مردم عزيز ايران اسلامي باشند.»
متن پيام رييسي به شرح زير است؛ 
«بسم ‏الله الرحمن الرحيم؛ درود و سلام خدا بر شما ملت بصير و شريف ايران كه با ‌حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه در انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري، موجب عزت و سربلندي بيش از پيش ميهن اسلامي و يأس و سرخوردگي دشمنان اين مرز و بوم شديد. بدخواهان ايران عزيز، همه توان خود را بسيج كرده بودند تا انتخابات 11 اسفند بي‌رونق برگزار شود. حضور پر از ايمان و اميد شما مردم فهيم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشري استكبار و پنبه كردن رشته ميلياردها دلار هزينه‌كرد آنها براي طراحي و اجراي اين سناريوي مزورانه بود. اين حضور سراسر شور و شعور، ضرب‌شست غيرتمندانه ديگر شما به ايران‌ستيزان عنود، پس از ضرب‌شست تاريخي‌تان در فتنه اغتشاشات سال قبل بود. اينجانب با شكر به درگاه الهي و ارج نهادن بر عظمت و بزرگي ملت ايران، به ‌طور ويژه از هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي سپاسگزاري كرده و همچنين از آحاد مردم، گروه‌ها و احزاب مختلف سياسي، مراجع بزرگوار ديني، اصحاب رسانه بالاخص رسانه ملي و همه كساني كه مسوولانه براي آگاه‌سازي مردم تلاش كردند، صميمانه قدرداني و از تلاش‌هاي بي‌وقفه و شبانه‌روزي همه دست‌اندركاران به ويژه مجريان و ناظران برگزاري انتخابات و نيروهاي انتظامي و امنيتي در تامين سلامت و امنيت شعب اخذ راي نيز قدرداني مي‌كنم. از خداي بزرگ مي‌خواهم توفيق دهد همه خادمان مردم به ويژه منتخبان خانه ملت، بتوانند گام‌هاي موثري در جهت حل مسائل و مشكلات كشور بردارند و پاسخگوي اين همه لطف و محبت مردم عزيز ايران اسلامي باشند.»
رييسي همچنين در پيامي از مردم حوزه انتخابيه‌اش در انتخابات خبرگان رهبري تشكر كرد. به گزارش ايرنا، او «با قدرداني از حضور ارزشمند مردم خراسان جنوبي در رويداد بزرگ ملي انتخابات، از حسن اعتماد آنان به خود صميمانه سپاسگزاري و اظهار داشت: از خداوند بزرگ توفيق پاسداري از اين اعتماد را دارم و اميدوارم در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) و تلاش مضاعف همه مسوولان كشور، شاهد اقتدار و پيشرفت روزافزون ايران اسلامي 
به ويژه در اين استان زرخيز و مستعد باشيم. در متن پيام رييس‌جمهور به مردم انقلابي و ولايتمدار استان خراسان جنوبي آمده است: حضور حماسي و مشاركت پرشور شما مردم نجيب و هميشه در صحنه اين سرزمين، در انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري به‌رغم تلاش‌هاي بي‌وقفه و سياه‌نمايي‌هاي رسانه‌هاي معاند و دشمنان انقلاب، بار ديگر تعهد ديني و انقلابي و عزم ملي شما را به نمايش گذاشت و برگ زرين ديگري بر افتخارات اين ديار ولايتمدار افزود.
 رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: اينجانب با قدرداني از حضور ارزشمند شما در اين رويداد بزرگ ملي، از حسن اعتمادتان به اين خادم ملت، صميمانه سپاسگزارم و از خداوند بزرگ توفيق پاسداري از اين اعتماد را دارم و اميدوارم در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) و تلاش مضاعف همه مسوولان كشور، شاهد اقتدار و پيشرفت روزافزون ايران اسلامي به ويژه در اين استان زرخيز و مستعد باشيم. 
او در اين پيام يادآور شد: همچنين ضمن اداي احترام به ارواح طيبه شهداي انقلاب اسلامي كه با نثار خون خود استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را به ارمغان آوردند، از مراجع گرانقدر، به ويژه رهبري معظم انقلاب اسلامي مدظله العالي، ائمه جمعه و علماي بزرگوار و جناب حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن روحبخش دامت توفيقاته كه با تكيه بر اخلاق اسلامي و سعه صدر با روشنگري و حضور گرم خود موجبات مشاركت گسترده مردم استان در انتخابات را فراهم كردند و به صورت خاص از همه عوامل و دست‌اندركاران برگزاري انتخابات در استان تقدير و تشكر مي‌نمايم.
 رييس‌جمهور عنوان كرد: «از پيشگاه خداوند رحمان سربلندي، سعادت و عزت روزافزون ملت بزرگ و هميشه در صحنه ايران اسلامي را خواستارم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون