• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5715 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۳ اسفند

شوراي نگهبان:

اميد است منتخبان به وعده‌هاي خود عمل كنند

شوراي نگهبان روز شنبه در بيانيه‌اي اعلام كرد: حضور مردم شريف ايران اسلامي در عرصه انتخابات ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، تكرار توفيق‌هاي بي‌شماري در طول عمر انقلاب اسلامي است كه بيانگر حمايت و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي مختلف و پايبندي‌شان به آرمان‌هاي والاي بنيانگذار كبير آن است.
اين بيانيه افزود: اين‌بار نيز حضور مردم حجم سنگينِ جنگ‌ رواني دشمن براي بي‌رونق كردن انتخابات را از بين برد و اين حضور مخلصانه مردمان پاك، مومن و ايثارگر اين خاك و بوم، چشم‌اندازي را با افق‌هاي دوردست معنوي و مادي نمايان ساخت.
شوراي نگهبان تاكيد كرد: ملت شريف و مسووليت‌شناس ايران، از زن و مرد، پير و جوان، شهري و روستايي، بار ديگر با ياد شهيدان و شجاع‌مرداني كه در راه حفظ انقلاب و ايران اسلامي جان خود را فدا كردند، به ميدان آمدند و به فضل الهي نمايندگان خود را براي مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي انتخاب كردند. اميد است با كمك و توفيق الهي و با توجهات حضرت بقيه‌الله‌ ارواحنافداه نمايندگان منتخب با احساس بار مسووليت ديني و انقلابي خود، جمهوري اسلامي به پيشرفت روزافزون و عزت بيشتر نائل شود. شوراي نگهبان ضمن تبريك اين حماسه گرانقدر به رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالي و ملت سرفراز ايران اسلامي، از تمام مردم عزيز و داوطلباني كه در صحنه رقابت حاضر شدند قدرداني و اعلام كرد چون مراحل گذشته در مرحله بررسي صحت برگزاري انتخابات در حوزه‌هاي انتخابيه نيز كوشا بوده و به حول و قوه‌الهي از حقوق ملت و ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي صيانت و پاسداري مي‌كند. اميد است منتخبين مردم نيز با عمل به وعده‌هاي انتخاباتي خود و انجام وظايف‌ خود در رفع مشكلات مردم و ارتقاي جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي نهايت تلاش خود را به كار گيرند و زمينه اعتلاي ارزش‌هاي اسلامي را در جامعه فراهم كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون