• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5746 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

دومين جلسه رسيدگي به اتهامات اميرحسين مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد

دومين جلسه رسيدگي به اتهامات اميرحسين مقصودلو ملقب به «تتلو» به رياست قاضي حجت‌الاسلام‌والمسلمين افشاري در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وكيل متهم، خانواده متهم و نماينده دادستان برگزار شد.
در ابتداي جلسه قاضي افشاري پس از قرائت اتهامات متهم از وي خواست تا دفاعيات خود را مطرح كند.
تشويق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم كردن شرايط آن، فعاليت تبليغي عليه نظام، دائر كردن سايت شرط‌بندي براي قمار و تشويق ديگران به آن، انتشار محتويات مستهجن در قالب توليد كليپ و آهنگ، تحريك و دعوت از مخاطبان‌ به ارتكاب جرايم منافي عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تباني عليه امنيت كشور با توصيه به هواداران، فعاليت آموزشي و تبليغي مغاير شرع اسلام، اتهامات اميرحسين مقصودلو در اين پرونده است.
سپس با دستور قاضي، متهم در جايگاه قرار گرفت و به دفاع ازخود پرداخت.
قاضي خطاب به متهم گفت: قبول داريد رفتار‌هايي داشتيد كه خلاف ادب و شأن انساني بوده است؟ 
متهم گفت: بله در خيلي موارد اينطور بوده است.
متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبليغ قمار و شرط‌بندي مدعي شد: صاحب سايت شرط‌بندي نبودم. صاحبان سايت شرط بندي مشخص هستند. من فقط تبليغش مي‌كردم. 
مقصودلو ادامه داد: در آن زمان براي بنده اعلان پليس اينترپل صادر شده بود و دستگيرم كردند. پس از دستگيري در تركيه با كمك گردانندگان اصلي سايت شرط‌بندي و قمار آزاد شدم و برايم ويلايي خريداري كردند.
متهم درباره اقداماتش در فضاي مجازي در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ گفت: در آن بازه يكي از بازيگران زن كشور كه اكنون ساكن تركيه است من را تحريك كرد تا آهنگي درست كنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و اين آهنگ را پاك كردم.
در بخش ديگري از جلسه دادگاه به اقدامات متهم در توليد و انتشار كليپ‌هاي مستهجن و غير اخلاقي پرداخته شد.
متهم مقصودلو در پايان اين جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهي مي‌كنم.
پس از پايان دفاعيات متهم قاضي افشاري گفت: در جلسه بعدي متهم اگر مطالب ديگري داشت، بيان كند. همچنين نماينده دادستان نيز موارد خود را شرح دهد. وقت رسيدگي به جلسه سوم متعاقبا اعلام مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون