• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5753 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

تنها صداست كه مي‌ماند

مسعود اسكويي درگذشت

مسعود اسكويي، گوينده و كارشناس مجري پيشكسوت راديو كه از چندي پيش در بيمارستان بستري بود، درگذشت.
به گزارش معاونت صداي صداوسيما، شادروان مسعود اسكويي، گوينده و مجري كارشناس پيشكسوت شبكه راديويي ورزش كه چندي پيش به دليل شكستگي ناحيه لگن و پا در بيمارستان بستري بود، ‌دار فاني را وداع گفت.
دوستداران ورزش از نسل قديم، گزارش‌هاي مسعود اسكويي پيشكسوت رسانه‌هاي ورزشي را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلويزيون از جمله فوتبال به ياد دارند. وي از سال ۶۰ به بعد به راديو رفت و مسابقات ورزشي را گزارش مي‌كرد.
استاد اسكويي قديمي‌ترين مجري كارشناس و گوينده ورزشي صدا و سيما بود كه دوره تهيه كنندگي برنامه‌هاي تلويزيوني را در تلويزيون آلمان گذراند و يكسال در شهرهاي زونه گورگ و ماينس با تلويزيون همكاري كرد. يكي از شاخصه‌هاي او در اجرا، ارايه گزارش مسابقات ورزشي بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او هميشه در مصاحبه‌هايش با اهالي رسانه به ريشه‌اش در ايران و عشق به كارش تاكيد مي‌كرد و همين عشق به مردم باعث شد با اينكه حال مساعدي نداشت اما سال تحويل پشت ميكروفن راديو نشست تا شنوندگان راديو ورزش بخش‌هايي از برنامه سال تحويل را با اجراي او بشنوند. سرويس ورزش روزنامه اعتماد درگذشت اين هنرمند را به خانواده، دوستان، اهالي راديو و رسانه تسليت مي‌گويد و از ايزد منان علو درجات را براي آن مرحوم خواهان است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون