• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5753 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

برپايي نمايشگاه صنايع‌دستي و عكس جاذبه‌هاي شيراز در سئول

سعيده ناصري،  سخنگوي شهرداري شيراز از برپايي نمايشگاه صنايع‌دستي و عكس جاذبه‌هاي مذهبي، تاريخي و فرهنگي شيراز به مناسبت «هفته شيراز» در دانشگاه هانكوك سئول كره جنوبي به همت اداره كل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اين كلانشهر خبر داد. رضا جاويدي با گراميداشت «هفته شيراز» اظهار كرد: نمايشگاه صنايع‌دستي و عكس جاذبه‌هاي مذهبي، تاريخي و فرهنگي شيراز در دانشگاه مطالعات و زبان‌هاي خارجي سئول كه از بزرگ‌ترين دانشگاه‌هاي مطالعات خارجي جهان است، برگزار مي‌شود. وي افزود: اين نمايشگاه، ۲۴ ارديبهشت‌ماه جاري با حمايت و همراهي سفارت جمهوري اسلامي ايران در سئول و بر اساس هماهنگي‌هاي به ‌عمل‌آمده توسط اداره كل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري شيراز و گروه زبان فارسي و ايران‌شناسي دانشگاه هانكوك كره برپا و پذيراي دانشجويان و ساير بازديدكنندگان علاقه‌مند خواهد بود.
جاويدي با اشاره به جايگاه شيراز به عنوان شهر جهاني صنايع‌دستي ابراز اميدواري كرد: با تلاش و برنامه‌ريزي مجموعه مديريت شهري و هم‌افزايي و تعامل ساير دستگاه‌هاي ذي‌ربط شاهد اقدامات گسترده‌تري در زمينه معرفي توانمندي هنرمندان صنايع‌دستي شيراز باشيم. 
سخنگوي شهرداري شيراز عنوان كرد: در اين نمايشگاه همچنين عكس‌هايي از جاذبه‌هاي شهر شيراز نظير حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مسجد نصيرالملك، آرامگاه حافظ و سعدي و ارگ كريم‌خان اكران خواهد شد.
وي گفت: اكنون بيش از ۴۵ زبان خارجي در اين دانشگاه تدريس مي‌شود.اين نمايشگاه به مدت پنج روز از ۲۴ تا ۲۸ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۳ داير خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون