• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5764 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

دختر جذاب هاليوود: دوست دارم با مسي ملاقات كنم!

آنيا تيلورجوي مي‌خواهد ليونل مسي را ملاقات كند! ستاره هاليوود كه اين روزها با فيلم Furiosa در ياد تماشاچيان است، در حالي كه اشاره مي‌كند ساعت 6 صبح مشغول تماشاي كاپيتان آرژانتين بود تا جام قهرماني را به دست بياورد مي‌گويد حالا به ليست هواداران مشهور اينترميامي پيوسته است.
امروز آنيا تيلورجوي بخشي از باشگاه هواداران مشهور ليونل مسي است. او بازيگر نمايش‌هاي معروفي چون Furiosa، Peaky Blinders، آخرين شب در سوهو، كوئينز گمبيت و... است و اميد دارد بتواند با اسطوره اينتر ميامي ملاقات كند.
تيلور جوي در فلوريدا به دنيا آمده، جايي كه امروز مسي برنده 8 توپ طلا در حال حاضر مشغول فعاليت در باشگاهي در اين شهر است. مسي اما اصالتا آرژانتيني  است و بخشي از دوران كودكي خود را در بوئنوس‌آيرس گذرانده است. او راه درازي را از گمنامي با فروتني طي كرده است و به اينجا رسيده است. بسيار شبيه به فوق‌ستاره‌هاي ورزشي ديگر كه امروز از ابراز عشق هواداران در سرزمين‌‌هاي مادري خود لذت مي‌برند.
مسي در سال 2022 با رهبري اعضاي تيمش آنها را به قهرماني در جام جهاني در قطر رساند و كلكسيون افتخارات خود را تكميل كرد و تيلور جوي از جمله كساني بود كه شاهد تقليد اين بازيكن بزرگ تاريخ از دستاوردهاي اسطوره‌هايي مانند پله و ديه‌گو مارادونا بود.
تيلور جوي در آن زمان در كاليفرنيا بود، به اين معني كه او در اوايل صبح با زنگ آلارم مواجه شد تا بتواند يك مسابقه هيجان‌انگيز در فينال جام جهاني را ببيند؛ بازي فرانسه و ‌آرژانتين. او به King Kabawo TV گفته است كه يكي از بسياري از طرفداران مسي است: «من مي‌خواهم مسي را ملاقات كنم. همچنين به دليل اينكه در لس‌آنجلس بودم و جام جهاني و آن لحظه را تماشا مي‌كردم. از شما براي پيش كشيدن اين موضوع متشكرم. من در آن لحظات نتوانستم بنشينم. من همينطور راه مي‌رفتم (به عقب و جلو) و بله، همه دوستانم را كه با من بودند براي تماشاي بازي از خواب بيدار كردم زيرا فكر مي‌كنم بازي ساعت شش صبح به وقت لس‌آنجلس بود!» مسي خود را آماده مي‌كند تا با آلبي‌سلسته تلاش ديگري براي افتخار بين‌المللي آغاز كند. آنها به دنبال دفاع از تاج قهرماني خود در كوپا امريكا در سال 2024 هستند. همچنين احتمالاتي مبني بر اينكه او ركوردشكني حرفه‌اي بين‌المللي را تا فينال جام جهاني 2026 ادامه خواهد داد وجود دارد. جام جهاني به ميزباني مشترك ايالات متحده، مكزيك و كانادا برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون