• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5771 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۶ خرداد

جلوگيري از مصرف بي‌رويه و افزايش بهره‌وري توليد، از برنامه‌هاي دولت براي غلبه بر ناترازي انرژي است

در پي درج گزارشي درباره ناترازي در بودجه سال جاري كه بر مبناي گزارش مركز پژوهش‌هاي مجلس نوشته شده بود؛ روابط عمومي سازمان برنامه و بودجه پاسخي به دفتر روزنامه ارسال كرده كه عينا منتشر مي‌شود: 
جناب آقاي بهزادي
مدير مسوول محترم روزنامه اعتماد
با سلام و احترام؛ 
 گزارشي با عنوان «تصوير ناترازي در بودجه 1403» در تاريخ 01/02/1403 در آن روزنامه منتشر شده است. خواهشمند است دستور فرماييد بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات و به‌منظور رفع ابهام و روشن‌شدن افكار عمومي، اين پاسخ در همان صفحه با همان فونت و اندازه و با تيتر ذيل در اسرع ‌وقت در آن روزنامه منتشر شود.
ضمن قدرداني از طرح ديدگاه‌هاي آن روزنامه، توضيحات زير را به آگاهي مي‌رساند: 
موضوع انرژي و ناترازي آن، يكي از چالش‌هاي اصلي كشور در سال‌هاي اخير است كه دولت به آن توجه ويژه دارد و از اين رو در مواد 43 تا 47 برنامه هفتم پيشرفت به اين موضوع توجه شده و برنامه‌هاي لازم براي كاهش ناترازي انرژي به‌صورت ساختاري مد نظر قرار گرفته و از جنبه‌هاي گوناگون مصرف، توليد، تكنولوژي، كالاهاي مكمل و جانشين و زنجيره ارزش آن، براي آن برنامه‌ريزي منسجمي شده است. از جمله برنامه‌هاي دولت در كوتاه‌مدت اين است كه از طريق سياست‌هاي غير قيمتي از جمله جلوگيري از مصرف بي‌رويه و افزايش بهره‌وري توليد، بر ناترازي انرژي به‌ويژه بنزين، غلبه كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون