• ۱۴۰۳ سه شنبه ۳۰ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5773 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۸ خرداد

جنایی

قتل سه پسردايي در گلوگاه

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه گفت: «در پي وقوع قتل در اين شهرستان، قاتل فراري در شهرستان فيروزكوه دستگير شد.»  محمود كلواني، فرمانده انتظامي گلوگاه گفت: «در پي وقوع اختلاف ملكي و نزاع بين پسردايي و پسرعمه‌ها در يكي از روستاهاي شهرستان گلوگاه، پليس از طريق مركز فوريت‌هاي پليس 110 در جريان قتل سه پسردايي قرار گرفت.»  او گفت: «با توجه به فاصله موجود بين محل وقوع جرم تا مركز شهرستان، عوامل انتظامي پس از گذشت حدود يك ساعت از وقوع جرم در محل حاضر شدند.»  فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه گفت: «رسيدگي ويژه به پرونده و دستگيري قاتل متواري، در دستور كار قرار گرفت كه با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، قاتل در شهرستان فيروزكوه دستگير شد.»


خودكشي نافرجام زن جوان بعد از دعوا با شوهرش در تهران

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ از نجات جان زن جواني كه در يك قدمي مرگ قرار گرفته بود، خبر داد. علي وليپورگودرزي، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ در تشريح اين خبر گفت: «در پي مراجعه مرد جواني به اداره چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ مبني بر گم شدن همسرش، كارآگاهان مجرب تحقيقات خود را آغاز كردند.»  رييس پليس آگاهي پايتخت گفت: «مرد جوان اين‌طور ماجرا را توضيح داد؛ با همسرم اختلاف داشتم و ساعتي قبل با يكديگر مشاجره پيدا كرديم، اما او ناگهان سوييچ خودرويش را برداشت و با ماشين خانه را ترك كرد؛ همسرم مدام تهديد مي‌كرد كه بلايي سر خودش مي‌آورد نگرانم بلايي سرش آمده باشد، لطفا كمك كنيد.»  اين مقام ارشد انتظامي گفت: «بررسي‌هاي كارآگاهان نشان مي‌داد كه زن گمشده كه كنترل خود را از دست داده، پيام‌هايي را به برخي دوستان خود ارسال كرده و در آنها ضمن طلب حلاليت از قصد خود براي خودكشي با قرص خبر داده است.»  او گفت: «با اقدامات فوري و اطلاعاتي كارآگاهان، تردد خودروي زن گمشده در شمال شهر پيدا شد و ماموران با حضور در محل، او را در حالي كه بر اثر مصرف قرص بيهوش شده بود، پيدا كردند.»  گودرزي گفت: «زن گمشده بلافاصله به بيمارستان منتقل شد و تحت اقدامات درماني قرار گرفت كه در ادامه خوشبختانه با تلاش پزشكان، جان او نجات پيدا كرد.»


قتل هولناك مرد جوان با ۵ ضربه چاقو جلوي چشمان مردم  در محله مسعوديه

به دنبال قتل خونين مرد جوان با ۵ ضربه چاقو در محله مسعوديه، يك سناريوي جنايي مقابل كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت. اوايل خردادماه امسال، مرگ مشكوك مرد جواني در يكي از خيابان‌هاي محله مسعوديه از سوي رهگذران به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش داده شد. طولي نكشيد كه اين ماجرا در بيسيم كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ پيچيد و خيلي زود تيم جنايي پاي در محل حادثه گذاشتند و جسد خونين مردي حدودا 23ساله‌ افغانستاني را مشاهده كردند كه بر اثر 5 ضربه چاقو به قتل رسيده بود. تحقيقات ابتدايي حكايت از آن داشت كه مقتول در خيابان ايستاده بوده كه ناگهان مرد جواني با انگيزه نامشخص به ‌سمت او آمده و با ضربات چاقو مرتكب قتل شده و پس از ارتكاب جنايت قبل از رسيدن پليس پا به فرار گذاشته است. پس از پايان تحقيقات ميداني در صحنه جرم، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ماموريت يافتند با اقدامات اطلاعاتي و بازبيني دوربين‌هاي مداربسته موجود هويت عامل جنايت را شناسايي و سپس نسبت به دستگيري وي اقدام كنند. جسد مقتول براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات كارآگاهان جنايي ادامه دارد.


قتل مرموز پاكبان در نيمه شب

تحقيقات جنايي براي شناسايي و دستگيري عامل قتل يك پاكبان كه در جنوب تهران كشته شده است، آغاز شد. رهگذري كه بامداد جمعه گذشته از حوالي پارك مسگرآباد عبور مي‌كرد، در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع داد جسد يك پاكبان را در حاشيه پارك پيدا كرده است. پس از آن نزديك‌ترين واحد گشت موتوري پليس به محل اعزام شد و ماموران پس از بررسي اوليه موضوع را به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام كردند. بازپرس جنايي در پي شنيدن اين خبر دستور حفظ صحنه و انجام تحقيقات اوليه را صادر كرد. در ادامه نيز خودش راهي محل شد و تيم تحقيقات جنايي را كه كارشناسان پزشكي قانوني، تيم تشخيص هويت و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي هستند، به آنجا فراخواند. با رسيدن بازپرس و تيم تحقيق جنايي، تحقيقات تخصصي آغاز شد و عابري كه جسد را پيدا كرده بود، گفت: «در حال عبور بودم كه در تاريكي هوا متوجه مردي شدم كه روي زمين افتاده بود. براي همين به سمت او رفتم تا اگر كمكي لازم دارد كمكش كنم، اما ديدم بدن مرد پاكبان كه روي زمين افتاده پر از خون است و جارويش هم كنارش افتاده است. بعد از آن بود كه به پليس ۱۱۰ زنگ زدم.»  همزمان با به دست آمدن اين نتايج كارشناسان پزشكي قانوني اعلام كردند مقتول با ضربه چاقويي كه به او زده شده، از پا درآمده است. در ادامه نيز ماموران اداره دهم پليس آگاهي كه پس از رسيدن به صحنه تحقيقات خود را آغاز كرده بودند با بررسي تصاوير دوربين‌هاي ترافيكي و مداربسته اطراف پارك پي بردند مرد پاكبان در حال جارو زدن بود كه يك نفر از كنار او رد شد و يك ضربه چاقو به او زد و فرار كرد. تصاوير موجود حكايت از آن دارد كه قتل شب پنجشنبه اتفاق افتاده و جسد مرد پاكبان چند ساعت پس از ضربه چاقوي مرگبار و فرار مهاجم ناشناس كشف شده است.
در حال حاضر با انتقال جسد رفتگر كشته شده به پزشكي قانوني تحقيقات براي شناسايي عامل اين قتل ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون