• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5790 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد

ادامه از صفحه اول

پزشکیان انتخاب می‌شود اگر...

از طرف دیگر بسیاری از اشخاص و احزاب اصلاح‌طلب که دارای کاندیدای دیگری غیر از آقای پزشکیان بوده‌اند هم به ستاد آقای پزشکیان پیوستند. اما در چنین شرایطی رقابت‌های درون جریانی می‌تواند سم مهلک باشد. به ویژه آنکه کیش شخصیت بعضی اشخاص مانع استفاده از همه ظرفیت‌ها شده و این افراد نقش ترمز را در حرکت جریان اصلاحات بازی می‌کنند. از سوی دیگر برخی از هواداران و فعالان اصلاح‌طلب و تحول‌خواه هم چنان در اصل حضور و مشارکت دچار تردید هستند که اگر این دوستان بر تردید خود غلبه کنند، می‌توانند بر مشارکت مردم و انتخاب دکتر پزشکیان مؤثر باشند.  مورد دیگر حضور احزاب و شخصیت‌های جریان اصولگرای معتدل و اعتدالی در مجموعه حامیان آقای پزشکیان فضا را برای جلب مشارکت حامیان آقای دکتر لاریجانی و سایر شخصیت‌ها و احزاب هم‌سو فراهم کرده است. ستاد آقای پزشکیان باید بتواند به نحوی برنامه‌ریزی و مدیریت کند که این مجموعه تاثیرگذار به شایستگی در عرصه کارزار انتخاباتی حضور یافته و زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات و اعلام رای به آقای پزشکیان را فراهم کند. برخی از راه‌حل‌هایی که برای انسجام و مدیریت این وضعیت به نظر می‌رسید در مواردی مطرح و خوشبختانه برای هر کدام تدبیر شد. ازجمله تشکیل ستادهای مردمی در کنار ستاد اصلی و نیز ستاد اصولگرایان حامی آقای پزشکیان و بالاخره دیده شدن برخی اقوام ایرانی در مجموعه ستاد به صورت مستقل از اتفاقات مثبتی بود که توانست همه مجموعه‌ها را وارد فضای مشارکت کند.  بنابراین مسوولیت مدیریت ستاد آقای پزشکیان در ساماندهی جریان‌های هم‌سو و مراقبت بر سازهای ناکوک بسیار سنگین است و خلاصه اینکه پزشکیان می‌ تواند پیروز شود اگر همه اشخاص و احزاب حامی به صورت هم‌افزا عمل کنند. اگر فضا را برای مشارکت همه اقشار مردم باز کنند‌، اگر هنرمندان، ورزشکاران، ایثارگران، دانشجویان، زنان و دختران، کارگران، طلاب و فضلای نواندیش حوزه‏های علمیه، فعالان اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیایند.
همه بیایند:
 برای ایران/   برای اسلام/   برای اصلاح رويه های نادرست/ 
برای آزادی/  برای پاسداری از خون شهیدان/ ‌برای پاکدستی/ برای نسل z / برای معیشت/ برای یک زندگی شرافتمندانه هر ایرانی/  و این پیروزی دور از دسترس نیست.


اينترنشنال به مثابه كيهان شريعتمداري!

باعث تاسف اما واكنش كساني است كه قاعدتا بايد نگاه مرا بدانند.من هيچ‌گاه از حمله به هيچ سفارتخانه و در هيچ دوره‌اي حمايت نكردم. هر چند درك مي‌كنم زمان اقدام دوستان من بايد در ظرف زمان تحليل شود. اشغال سفارت پاسخي به كودتاي ۲۸ مرداد بود. امري كه مي‌توانست صورت حساب اقدامات دوطرف را بي‌حساب كند.
#مسعود_پزشكيان
#ايران_اينترنشنال
#فياض_زاهد

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون