• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5801 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير

جنايي

مردي پس از كشتن همسر پدرزن و مادرزنش خودكشي كرد

دادستان شهربابك از وقوع يك نزاع خانوادگي و قتل ۳ نفر از اعضاي يك خانواده در شهربابك خبر داد و گفت: «قاتل در پايان به ضرب گلوله اقدام به خودكشي كرده است.» افشين طبخي، دادستان شهرستان شهربابك روز گذشته از وقوع يك نزاع خانوادگي منتهي به قتل در اين شهرستان خبر داد و گفت: «ساعت ۲۳ و ۱۵ دقيقه شامگاه روز يكشنبه پس از كسب گزارشي مبني بر يك فقره نزاع منتهي به قتل بلافاصله اينجانب به همراه كارآگاهان پليس آگاهي در محل حادثه حاضر و تحقيقات اوليه آغاز شد.» او با بيان اينكه قاتل با همسر خود دچار اختلافات خانوادگي بوده است، گفت: «متاسفانه در اين حادثه فرد قاتل كه به مواد مخدر اعتياد داشته است به منزل پدر همسر خود مراجعه مي‌كند و پس از مشاجره لفظي با يك قبضه كلت كمري اقدام به قتل همسر، پدر خانم و مادر خانم خود مي‌كند.» دادستان شهرستان شهربابك گفت: «در اين حادثه خواهر زن او نيز مورد اصابت گلوله قرار گرفته كه با انتقال به بيمارستان و انجام كارهاي درماني خوشبختانه حال عمومي او خوب گزارش شده است.» او گفت: «قاتل در پايان به ضرب گلوله اقدام به خودكشي كرده و تنها فرزند اين خانواده كه يك دختر بچه است با دستور قضايي تحويل بهزيستي شده است.»

درگيري مرگبار در كهريزك

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري جوان 30 ساله كه در نزاع و درگيري خياباني، فردي 28‌ساله را در محدوده كهريزك به قتل رسانده بود، خبرداد. محمدقاسم طرهاني، فرمانده انتظامي شهرستان ري در تشريح اين خبر گفت: «در پي اعلام خبر از سوي مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره نزاع و درگيري در يكي از خيابان‌هاي محله كهريزك بلافاصله ماموران كلانتري 170 كهريزك به محل اعزام شدند.» او گفت: «باحضور ماموران در محل مشخص شد يك جوان 30‌ساله در پي نزاع خياباني بر اثر ضربه چاقو جوان 28‌ساله‌اي را از ناحيه گردن به‌شدت مصدوم كرده است.» طرهاني در ادامه گفت: «متهم كه با در دست داشتن سلاح سرد (قمه) همچنان اقدام به قدرت‌نمايي و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان مي‌كرد با شليك چند تير هوايي ماموران كلانتري دستگير و به مقر انتظامي انتقال داده شد.» اين مقام انتظامي گفت: «مصدوم اين حادثه بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت ولي با وجود تلاش تيم پزشكي بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت كرد.»

ماجراي كشف اسكلت انسان در بريانك

به‌دنبال لوله‌كشي محله بريانك يك اسكلت انسان كشف شد و بدين‌ترتيب تحقيقات تيم جنايي آغاز شد. روز شنبه نهم تيرماه امسال، كشف اسكلت يك انسان در محله بريانك به قاضي محسن اختياري، بازپرس ويژه قتل شعبه اول دادسراي امور جنايي گزارش داده شد. با اعلام اين خبر، تيم جنايي راهي محل حادثه شدند و يك اسكلت انسان را مشاهده كردند. بررسي‌هاي اوليه نيز نشان مي‌داد كه اين اسكلت توسط چند لوله‌كش در عمق تقريبا 2متري زمين در يكي از خيابان‌هاي بريانك كشف شده است. تحقيقات ابتدايي حكايت از آن داشت كه هنگامي كه لوله‌كشي درحال انجام بوده است، رهگذري اين اسكلت را مشاهده و پس از عكسبرداري از آن بلافاصله موضوع را به كلانتري محل گزارش كرده است. تيم تحقيق در نخستين گام با دستور بازپرس جنايي ماموريت يافتند با اقدامات فني و اطلاعاتي بررسي‌هاي خود را در رابطه با اين پرونده ادامه دهند. با دستور قاضي اختياري از شعبه اول دادسراي جنايي، اسكلت انسان براي معاينات دقيق‌تر و تعيين علت تامه فوت به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات همچنان ادامه دارد.

ضربه قيچي جان مرد جوان را گرفت

مرد خياطي كه در يكي از ساختمان‌هاي جنوب تهران مرتكب جنايتي هولناك شده بود توسط كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت دستگير شد.  روز سه‌شنبه پنجم تيرماه امسال، مرگ مشكوك مرد جواني در يكي از ساختمان‌هاي جنوب تهران به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، گزارش داده شد. با اعلام اين خبر، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل حادثه شدند و جسد مرد جوان نظافتچي را مشاهده كردند كه هدف ضربه قيچي از ناحيه قفسه سينه قرار گرفته و به قتل رسيده بود؛ بررسي‌هاي اوليه هم نشان مي‌داد مقتول در جريان درگيري با يكي از همسايه‌ها كه خياط بوده، قرباني جنايت شده است. بدين‌ترتيب اقدامات اطلاعاتي كارآگاهان جنايي آغاز شد و در كوتاه‌ترين زمان ممكن تردد عامل جنايت رديابي شد كه خيلي زود متهم در حوالي صحنه جرم به دام افتاد. متهم پس از انتقال به اداره دهم پليس آگاهي خيلي زود هدف تحقيق قرار گرفت و ماجراي جنايت را اين‌طور توضيح داد: «مقتول براي نظافت به ساختمان آمده بود اما جلوي درب خانه من تميز نشده بود‌ كه به اين موضوع اعتراض كردم اما او گفت كه آنجا را ديگر تميز نخواهد كرد و اگر شكايتي دارد با مدير ساختمان درميان بگذارم.» متهم در ادامه گفت: «در اين ميان درگيري ميان ما شكل گرفت و مقتول يك اسپري اشك‌آور به‌قصد حمله از جيب خود بيرون آورد كه ناگهان كنترل خود را از دست دادم و با قيچي ضربه‌اي را به قفسه سينه‌اش وارد كردم.» پس از پايان بررسي‌هاي ميداني از صحنه جرم و اين اعترافات تكان‌دهنده متهم، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ماموريت يافتند با اقدامات فني و اطلاعاتي، تحقيقات خود را در رابطه با اين پرونده ادامه دهند. جسد مقتول براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زواياي پنهان پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون