• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5803 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير

آدلا هنوز شام نخورده

«آدلا هنوز شام نخورده!» مجموعه خاطرات طنز رزمندگان، با نويسندگي ياسر سيستاني‌نژاد در انتشارات سوره‌مهر با شمارگان ۵۰۰ نسخه، در ۱۱۹ صفحه به چاپ رسيد.
اين اثر مجموعه‌اي از خاطرات طنز رزمندگان كرماني است كه اوايل سال ۹۷ هم‌زمان با پروژه جمع‌آوري خاطرات رزمندگان گردان ۴۰۸ سيدالشهداء(ع) با موضوع خاطره «اولين شب عمليات كربلاي ۴» كليد خورده است. از اين جهت بيشتر راويانِ انتخاب شده در اين مجموعه از رزمندگان گردان ۴۰۸ هستند.
براي نگارش كتاب، با همت دفتر فرهنگ و مطالعات پايداري حوزه هنري با بيش از ۴۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس به مدت ۶ ماه، نزديك به ۵۰ ساعت مصاحبه در قالب فايل صوتي انجام شده است. نجمه سعيدي شناسايي و مصاحبه با رزمندگان و مريم ملازاده فعليت بخشيدن به مصاحبه‌ها را بر عهده داشته‌اند و نهايتا ياسر سيستاني‌نژاد طنزپرداز كرماني كار تدوين و نگارش خاطرات را انجام داده است.
«آدلا هنوز شام نخورده!» سعي كرده از زاويه‌اي ديگر به مقوله دفاع مقدس بپردازد و برخي ظرفيت‌هاي پنهان اين دوره را كشف و ارايه كند.
گردآورندگان كتاب سعي كرده‌اند با تكيه بر طنز خاطرات و رخدادهاي دفاع‌مقدس، به تلطيف فضاي عبوس، سخت و خشن جنگي كه هنر اين رزمندگان بوده، توجه ويژه‌اي داشته باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون