• ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5804 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير

درباه چیپ عجیب ليو

حتی بهانه مصدومیت هم نداری آقای مسی!

سرمربی آرژانتین می‌گوید: فوق‌ستاره پس از بازگشت به کوپا امریکا «احساس خوبی» داشت.
لیونل مسی نمی‌تواند از مصدومیت به عنوان بهانه‌ای برای ازدست دادن پنالتی که آن را به شکل چیپ زد، استفاده کند، زیرا فوق‌ستاره آرژانتینی در آغاز مسابقات کوپا امریکا احساس خوبی داشت.
طبق آخرین اخبار مسی پس از اینکه مدتی از درد عضلانی شکایت می‌کرد، بهبود یافته است. 90 دقیقه مقابل اکوادور بازی کرد و در ضربات پنالتی فرصت خود را از دست داد. 
برنده هشت بار توپ طلا پس از بازگشت از یک مشکل عضلانی، درحالی که آلبی سلسته در مرحله یک‌چهارم نهایی با اکوادور روبه‌رو شد، به صورت فیکس بازی کرد. مسی 90 دقیقه کامل بازی کرد و درنهایت کار به ضربات پنالتی رسید.
مسی ابتدا جلو رفت، اما ضربه خود را روی تیر افقی فرود آورد. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم اینترمیامی هنوز هم اثرات یک مصدومیت نابهنگام را احساس می‌کند، گفت: «نه، ليو بازی خوبی داشت، درنهایت آنها سیستمی را هم برنامه‌ریزی کردند که وقتی توپ را دراختیار داشتیم، دو مدافع برای حمله می‌آمدند، بنابراین، این یک بازی شطرنج است.» 
اسکالونی هنگام ارايه آپدیت در مورد آمادگی جسمانی مسی که پنج روز فرصت دارد تا برای نیمه نهایی کوپا امریکا آماده شود، اضافه کرد: «او خوب کارش را تمام کرد، آخرین باری که از او پرسیدیم پنج یا شش دقیقه به بازی مانده بود، او گفت که احساس خوبی دارد.»
مسی در مقابل اکوادور توسط امیلیانو مارتینز نجات یافت. دروازه‌بان مرموز آرژانتین در ضربات پنالتی قهرمانانه عمل و دو ضربه را مهار کرد. آرژانتین در نتیجه 4-2 پیروز شد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها رسید. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون