• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5812 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير

ستاره فرانسوي اكنون رويايش را زندگي مي‌كند!

امباپه و «هالا مادريد»

به گزارش «اعتماد»، بالاخره روز موعود فرا رسيد و كيليان امباپه ستاره ۲۵ ساله فرانسوي چمدان‌هايش را از پاريس به مقصد مادريد بست و با امضاي قراردادي به‌طور رسمي به عضويت پرافتخارترين باشگاه فوتبال در تاريخ درآمد. قرارداد امباپه با رئال مادريد تا سال ۲۰۲۹ اعتبار دارد و همان‌طور كه قبلا اعلام شده بود، اين بازيكن كيت شماره ۹ مادريدي‌ها را بر تن خواهد كرد.

امباپه هنوز نيامده ركورد زد!

روز گذشته ركورد حضور تماشاگران براي مراسم معارفه يك بازيكن در تاريخ فوتبال توسط اين مهاجم فرانسوي شكسته شد. امباپه كه ابتداي ماه ژوئن سال جاري قرارداد پنج ساله‌اي را با رئال مادريد امضا كرد، ظهر روز سه‌شنبه 26 تير، با حضور اسطوره‌هاي كهكشاني‌ها از جمله رائول گونزالس و زين‌الدين زيدان در ورزشگاه «سانتياگو برنابئو» به هواداران معرفي شد. در اين مراسم بيش از 85 هزار نفر حضور داشتند و ركورد پرتماشاگرترين معارفه تاريخ براي يك فوتباليست كه پيش از اين در اختيار كريستيانو رونالدو (بيش از 75 هزار نفر) بود، شكسته شد!

امباپه در مراسم معارفه: حالا رويايم را زندگي مي‌كنم!

امباپه روز گذشته گفت: «امروز رويا‌هاي من به واقعيت تبديل شد. حالا من شادترين پسر دنيا هستم. حضور در برنابئو حس فوق‌العاده‌اي دارد. از فلورنتينو پرز بابت اعتمادي كه به من داشت، تشكر مي‌كنم.من شب‌هاي زيادي را با روياي رئال مادريد خوابيده‌ام. حالا مي‌توانم اين رويا را زندگي كنم. با تمام وجودم براي اين لوگو تلاش خواهم كرد. تمام زندگي‌ام را براي رئال مادريد مي‌دهم‌. زنده باد مادريد!»

هالا مادريد

يكي از اتفاقات ويژه مراسم معارفه امباپه همراه كردن بيش از ۸۵ هزار هوادار رئال با شعار معروف «هالا مادريد» بود كه توسط اين‌ مهاجم‌ ۲۵ ساله شهر مادريد را لرزاند! پيش از اين هواداران رئالي «هالا مادريد» را به كريستيانو رونالدو ابرستاره پرتغالي تيم‌شان به صورت يك صدا و هماهنگ فرياد مي‌زدند، اما پس از جدايي رونالدو بازيكني در حد و اندازه او جذب نشده بود تا كهكشاني را به وجد بياورد، اما داستان امباپه كه خيلي‌ها پيش‌بيني مي‌كنند او خيلي زود عنوان مرد سال فوتبال جهان را تصاحب مي‌كند، متفاوت است! پسرك بازيگوش و تيره‌پوست نشان داد جز هنرنمايي در مستطيل سبز، دلبري در خارج از زمين‌ را هم بلد است! پيش‌بيني مي‌شود از امروز كيت شماره ۹ رئال فروش ويژه‌اي داشته باشد‌ تا پرز هم بخشي از هزينه هنگفت اين انتقال را تامين كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون