• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5815 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير

«اختصاصي» اعتمادآنلاين

دادكان يكي از گزينه‌هاي نهايي وزارت ورزش/ نام علي دايي مطرح شد

طبق آخرين اخباري كه به دست خبرنگار اعتمادآنلاين رسيده امروز اعضاي كميته انتخاب وزير ورزش و جوانان از محمد دادكان براي تصدي اين پست رزومه گرفتند. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد رييس پيشين فدراسيون فوتبال يكي از گزينه‌هاي نهايي نشستن روي صندلي وزارت ورزش و جوانان باشد. 
در حالي كه به روزهاي پاياني مهلت معرفي اعضاي كابينه دولت چهاردهم نزديك مي‌شويم بحث انتخاب وزرا و تركيب كابينه داغ و داغ‌تر مي‌شود. 
در روزهاي گذشته آخرين اخبار و احتمالات در مورد انتخاب وزير ورزش و جوانان را به اطلاع رسانديم. اما در آخرين به‌روزرساني اين اخبار يك منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد كه كميته انتخاب وزير ورزش و جوانان از محمد دادكان رييس پيشين فدراسيون فوتبال رزومه گرفته است. اين منبع آگاه گفت: دادكان مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي نهايي باشد. 
اين منبع آگاه همچنين از يك اتفاق جالب ديگر هم پرده برداشت. اين فرد به خبرنگار اعتمادآنلاين گفت: محمد دادكان به كميته انتخاب وزارت ورزش و جوانان پيشنهاد داده است كه از علي دايي هم براي تصدي پست وزارت ورزش و جوانان رزومه بگيرند. به اين ترتيب مي‌توان گفت كه نام دايي چهره مطرح ورزش ايران در سطح جهان نيز به نوعي به عنوان يكي از گزينه‌هاي نامزدي وزارت ورزش و جوانان در دولت چهاردهم مطرح شده است.  انتخاب علي دايي به عنوان وزير ورزش و جوانان هر چند در حال حاضر كمي دور از ذهن به نظر مي‌رسد، اما مي‌تواند يكي از سورپرايزهاي بسيار بزرگ ورزش ايران باشد. علي دايي تا دو، سه سال پيش عنوان بهترين گلزن ملي تاريخ فوتبال را در اختيار داشت كه در نهايت رونالدو و ليونل مسي دو ابراسطوره فوتبال دنيا موفق شدند ركورد شهريار را بشكنند.  دايي در سال‌هاي گذشته بارها و بارها اعلام كرده از پست‌هاي مديريتي فراري است، اما بايد ديد در صورتي كه كميته انتخاب وزير ورزش و جوانان علي دايي را نيز جزو گزينه‌ها در نظر بگيرد شرايط چگونه پيش خواهد رفت. 
اهالي ورزش منتظر هستند كه رييس‌جمهور جديد فردي شايسته براي تصدي وزارت ورزش و جوانان در نظر بگيرد. در روزهاي گذشته اسامي افرادي نظير سيد رضا صالحي‌اميري، شهاب‌الدين عزيزي‌خادم، رسول و اميررضا خادم، مهدي علي‌نژاد، حجت نظري و چند چهره ديگر مطرح شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون