• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5815 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير

هيات‌مديره بهمن موتور در مجمع سالانه عنوان كرد

افق توليد سالانه 250هزار دستگاه خودرو

جمشيد ايماني، رييس هيات‌مديره گروه بهمن راهبرد اين شركت را توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: بهمن موتور چشم‌اندازهاي بزرگي را در نظر گرفته و با جديت تحقق آنها را دنبال مي‌كند؛ اين شركت در افق‌هاي خود توليد سالانه 250 هزار دستگاه خودرو را در برنامه‌ريزي خود پيش‌بيني كرده كه اين امر جز با حمايت سهامداران و افزايش ظرفيت‌‎هاي توليد خودروهاي سواري روي بن‌سازه‌هاي (پلتفرم) جديد محقق نخواهد شد.
رييس هيات‌مديره گروه بهمن در مجمع سالانه اين شركت، از راي ديوان عدالت اداري مبني بر عدم احراز جريمه پنج هزار ميليارد توماني بهمن به سازمان تعزيرات خبر داد. 
ايماني در خصوص جريمه بهمن موتور گفت: اين جريمه ابتدا چهارده هزار ميليارد تومان تعيين شده بود كه با اعتراض اوليه بهمن به پنج هزار ميليارد تومان كاهش يافت و در نهايت ديوان عدالت اداري با پذيرفتن اشكالات حقوقي، مراحل نهايي اين پرونده سپري مي‌شود كه به زودي جزييات آن اطلاع‌رساني خواهد شد.
جمشيد ايماني، رييس هيات‌مديره گروه بهمن در ادامه راهبرد اين شركت را توسعه همه‌جانبه اعم از تنوع محصول، افزايش ظرفيت توليد و بهبود زيرساخت‌‎ها دانست و گفت: بهمن موتور چشم‌اندازهاي بزرگي را در نظر گرفته و با جديت تحقق آنها را دنبال مي‌كند؛ اين شركت برنامه‌ توليد سالانه 250 هزار دستگاه خودرو را در نظر دارد كه اين امر جز با حمايت سهامداران و افزايش ظرفيت‌‎هاي توليد خودروهاي سواري روي بن‌سازه‌هاي (پلتفرم) جديد محقق نخواهد شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: بر اساس گزارش بازرس قانوني صورت‌هاي مالي منتهي به سال 1402 فاقد هيچ‌گونه شرط بوده و به صورت مطلوب تنظيم شده‌اند و فعاليت‌هاي اين مجموعه در شركت‌هاي تابعه و اصلي كاملا شفاف بوده است.
سهامداران اين شركت تعيين سود هفت توماني سهام اين شركت را تصويب كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون