• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5816 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد

مرد ميانسالي پسرش را با كلت كمري به قتل رساند

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «مرد ميانسالي كه پسر خود را با كلت‌ كمري به قتل رسانده بود، توسط كارآگاهان اداره دهم دستگير شد و به ارتكاب جنايتي هولناك اعتراف كرد.» 
علي وليپورگودرزي، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «طولي نكشيد كه ماجراي اين مرگ مشكوك در بيسيم كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ پيچيد و تيم بررسي صحنه جرم راهي محل حادثه شدند و تحقيقات ابتدايي را آغاز كردند.»  وليپورگودرزي گفت: «تيم جنايي در پاگرد طبقه دوم ساختمان با جسد مردي حدودا 30 ساله‌ مواجه شدند كه از ناحيه سر هدف شليك گلوله قرار گرفته و به كام مرگ فرو رفته بود و در تجسس‌هاي اوليه يك كلت ‌كمري، 2 عدد پوكه و 6 عدد فشنگ جنگي كشف شد. بررسي‌هاي اوليه نيز نشان مي‌داد اين خانه متعلق به يك خانواده بوده و پدر متوفي مدعي شد كه پسرش با كلت ‌كمري خودكشي كرده است.»  اين مقام ارشد انتظامي گفت: «پدر رامين در جريان تحقيقات ابتدايي با اظهارات ضد و نقيضي به تيم جنايي گفت، پسرم در طبقه بالا زندگي مي‌كرد. ساعتي پيش به ‌خاطر اختلافات خانوادگي با پسرم مشاجره كردم، اما ناگهان او به طبقه بالا رفت و با كلت‌ كمري كه از قبل خريده بود به زندگي خود پايان داد.»  رييس پليس آگاهي پايتخت گفت: «با توجه به تناقض‌گويي‌هاي پدر رامين، شكل قرارگيري اسلحه در كنار جسد و اختلافات شديد خانوادگي فرضيه، وقوع جنايت براي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قوت گرفت و پرونده وارد فاز جنايي شد.» 
او گفت: «در نخستين گام، پدر متوفي به مركز تشخيص هويت پليس آگاهي اعزام و آثار گاز باروت روي دستان و لباس او مثبت اعلام شد كه همين سرنخ مهم كافي بود تا او به عنوان تنها متهم پرونده بازداشت شود.»  گودرزي گفت: «در گام بعدي، مادر و خواهر متوفي نيز به صورت جداگانه هدف بازجويي‌ قرار گرفتند كه در اين شاخه از تحقيقات مشخص شد، پسر جوان در جريان مشاجره‌اي كه در طبقه اول رخ داده ابتدا با كلت‌ كمري خانواده را تهديد كرده و پس از اينكه سلاح را روي ميز گذاشته به طبقه بالا رفته است، اما اين در حالي بود كه پدر خانواده همان سلاح را برداشته و سپس به طبقه دوم رفته است!» 
او گفت: «پدر مقتول كه همچنان در جريان بازجويي‌ها منكر ارتكاب قتل بود، پس از مواجه با شواهد و مدارك موجود به ارتكاب جنايتي هولناك اعتراف كرد و ماجرا را اين‌طور توضيح داد كه پسرم فردي قما‌رباز و معتاد بود. او مدام اعضاي خانواده را اذيت مي‌كرد تا اينكه شب حادثه براي چندمين‌بار با همسرم درگير شد و يك قبضه اسلحه كمري كه از قبل تهيه كرده بود را برداشت و اقدام به تهديد كرد. او سپس اسلحه را روي ميز گذاشت و به طبقه بالا رفت. من هم كه خيلي از اين حركت ناراحت شدم كلت‌ كمري را برداشتم و دنبال او رفتم. در ابتدا مي‌خواستم پسرم را بترسانم، يك تير هوايي شليك كردم كه به سقف اصابت كرد، سپس با هم درگير شديم. او قصد گرفتن اسلحه را داشت كه ناگهان يك تير شليك و به سرش اصابت كرد پس از آن اعضاي خانواده را راضي كردم تا به تيم جنايي بگويند پسرم خودكشي كرده است.» 
رييس پليس آگاهي پايتخت گفت: «با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي، متهم براي روشن شدن زواياي پنهان پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و تحقيقات همچنان ادامه دارد!» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها