• ۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5821 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد

ديدگاه

محمدعلي ابطحي :عارف از بن دندان اصلاح‌طلب است

ابطحي، رييس دفتر رييس‌جمهور در دولت اصلاحات در مورد انتخاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اولي دولت چهاردهم نوشت: قدرت اجرايي بي سروصدا و بالايي دارد. از بن دندان اصلاح‌طلب است. توانايي به كار‌گيري همه توان كشور، براي حل مشكلات مردم دارد. تيم اقتصادي دولت با او هماهنگ هستند. وزانت اداره دولت را دارد و به پزشكيان فرصت بيشتري مي‌دهد كه بتواند برنامه‌هاي كلانش را برنامه‌ريزي كند. به تجربه و خطا نياز ندارد. واقعا من و همكارانش در طول اين سال‌هاي دوستي بر سعه‌صدر، بي‌توجهي به حواشي، باور به مردم، آرامش، داشتن سواد علمي و فني و تيزهوشي ويژه‌اش مي‌توانيم گواهي بدهيم. مبارك باشد.

 

عبدالله رمضان‌زاده: انتخاب عارف، انتخابي درست است

چهره ديگري كه درخصوص انتخاب عارف به عنوان معاون اول دولت جديد واكنش نشان داد سخنگوي دولت اصلاحات بود كه در اين زمينه يادآور شد: «عارف» براي معاون اولي پزشكيان انتخابی درست است. دكتر عارف را سال‌هاست كه مي‌شناسم. سياستمداري واقع‌بين، تيزهوش، با افكار اصلاح‌طلبانه اما ميانه‌رو در عمل و داراي قدرت مديريت تعارض‌هاي موجود در ساختار دولت. حافظه استثنايي او در يادآوري جزیيات مطروحه در مباحث و اخلاق نيك او در مديريت تعارض‌ها در كشور موثر خواهد بود.

 

مازني: انتخاب عارف مهم‌ترين اقدام در معماري كابينه

رييس كميسيون فرهنگي مجلس دهم با اشاره به اهميت انتخاب عارف مي‌نويسد: انتصاب دكتر محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رييس‌جمهور نخستين اقدام دكتر پزشكيان در معماري كابينه چهاردهم است. با دانش، درايت، صبوري و نگاه علمي و باور به گفت‌وگوي ملي كه در دكتر عارف سراغ دارم به شكل‌گيري دولت وفاق ملي اميدوارم.

 

خرازي: اعتماد پزشكيان و رهبري پايه بسيار مهمي است

رييس شوراي راهبردي روابط خارجي گفت: اعتمادي كه ميان دكتر پزشكيان و مقام معظم رهبري وجود دارد، اين خودش يك پايه بسيار مهمي است. رييس شوراي راهبردي روابط خارجي گفت: اعتمادي كه ميان دكتر پزشكيان و مقام معظم رهبري وجود دارد، اين خودش يك پايه بسيار مهمي است. به گزارش مهر، كمال خرازي رييس شوراي راهبردي روابط خارجي در گفت‌وگويي اظهار داشت: نظر رهبري اين است و ما نياز داريم به دولتي كه در آن اختلاف نباشد، همه آن را پذيرفته و قبول داشته باشند و يك نوع اعتماد ملي شكل بگيرد تا اينكه دولت بتواند كارش را به درستي انجام بدهد. وي خاطرنشان كرد: اعتمادي كه ميان دكتر پزشكيان و مقام معظم رهبري وجود دارد، اين خودش يك پايه بسيار مهمي است و اين بايستي ترجمه شود در شكل‌گيري دولت و اين اعتماد را تقويت كند تا دولت بتواند به معناي واقعي كلمه و با حمايت همه افراد و جناح‌هاي مختلف وظايف سنگيني را كه در اين دوران دشوار و پر گرفتاري دارد، بتواند حل كند. خرازي تصريح كرد: در شرايطي هستيم كه فشار بين‌المللي روي ايران بسيار زياد است، به خصوص تحريم كه خودش يكي از اين فشارها است و آثارش را در زندگي مردم مي‌بينيم كه چگونه است لذا براي حل اين مسائل و مشكلات يك دولتي بايد باشد، ملي باشد و همه قبول داشته باشند، همچنين نمايندگان مجلس، احزاب با گرايش‌هاي مختلف كمك كنند تا ان‌شاءالله با حمايتي كه بين دولت و رهبري شكل مي‌گيرد و وجود دارد بتوانند مسائل و مشكلات مملكت را حل و فصل كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها