• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5824 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۱ مرداد

پيام رييس‌جمهور به مناسبت شهادت اسماعيل هنيه:

صهيونيست‌ها به زودي نتايج اقدام بزدلانه خود را خواهند ديد

پزشكيان با صدور پيامي ضمن تاكيد بر پاسداري جمهوري اسلامي ايران از تماميت ارضي و حاكميت ملي خود، اينگونه اقدامات را نشانه به بن بست رسيدن سياست‌هاي رژيم صهيونيستي دانست.

در پي اقدام جنايتكارانه بامداد ديروز چهارشنبه در ترور حاج «اسماعيل هنيه» رييس دفتر جنبش مقاومت اسلامي فلسطين كه براي مراسم سوگند چهاردهمين دوره رياست‌جمهوري اسلامي ايران به تهران سفر كرده بود، مسعود پزشكيان رييس‌جمهوري اسلامي ايران با صدور پيامي ضمن تبريك و تسليت شهادت وي پس از عمري جهاد و مبارزه به امت اسلامي، مبارزان مقاومت و ملت بزرگ فلسطين، بر پاسداري جمهوري اسلامي ايران از تماميت ارضي و عزت و اعتبار خود تاكيد كرد.
متن كامل پيام مسعود پزشكيان به شرح زير است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
رژيم صهيونيستي كه پس از ماه‌ها كشتار و جنايت و ويراني در غزه، دچار بن‌بست و قفل‌شدگي بوده و قادر به رهايي از پيامدهاي سياست تاريخي مبتني بر اشغالگري، تروريسم، تبعيض نژادي و كشتار جمعي خود نيست، بامداد امروز برادر عزيز و مجاهد راه خدا شهيد «اسماعيل هنيه» رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين – حماس را در تهران هدف عمليات جنايتكارانه تروريستي خود قرار داد و به شهادت رساند. شهادت هنر مردان خداست و شهيد اسماعيل هنيه كه پيش از اين بسياري از نزديكان و اعضاي خانواده و رهبران جنبش مقاومت تحت رهبري خود را در عمليات‌هاي تروريستي اسراييل از دست داده بود، پس از عمري مجاهدت و مبارزه براي رهايي ملت فلسطين از اشغال صهيونيستي به آرزوي هميشگي خود رسيد و به ديدار خداوند شتافت. اينجانب پوشيدن جامه شهادت را بر اسماعيل هنيه و همراه شهيدش به همه مبارزان مقاومت و ملت بزرگ فلسطين و همه امت اسلامي تبريك و تسليت مي‌گويم. اين اقدام تروريستي همچون ديگر جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي، ناقض قوانين و مقررات بين‌المللي بوده و ضرورت اقدام متحد جهان به ويژه كشورهاي اسلامي را براي مقابله با اين رژيم جنايتكار و اشغالگر بيش از پيش نشان مي‌دهد.

اين جنايت در تهران و هنگامي انجام شد كه برادر عزيزمان شهيد اسماعيل هنيه، ميهمان رسمي رييس‌جمهور و دولت جمهوري اسلامي بوده و براي شركت در مراسم سوگند رياست‌جمهوري به ايران سفر كرده بود. جمهوري اسلامي ايران در پاسداري از تماميت ارضي و حاكميت ملي و عزت و اعتبار خود كوتاهي نخواهد كرد و رژيم صهيونيستي به زودي نتايج اقدام بزدلانه و تروريستي خود را خواهد ديد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون