• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5832 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد

پرسپوليس هنوز كامل نيست!

به گزارش «اعتماد»، شمارش معكوس براي آغاز بازي‌هاي ليگ برتر شروع شده و تيم‌هاي مدعي تيم‌شان را براي فصل جديد بسته‌اند اما هنوز اسكواد پرسپوليس تكميل نشده است!

اسكواد پرسپوليس تا اين لحظه به شرح زير است:

دروازه‌بان: گندوز، اميررضا رفيعي، مهرشاد اسدي

مدافع: ايوب العملود، محمد حسين كنعاني، گئورگي گولسياني، فرشاد فرجي، مرتضي پورعلي‌گنجي، وحيد اميري، محمدمهدي احمدي

هافبك: اوستون اورونوف، اميد عاليشاه، ياسين سلماني، سروش رفيعي، مسعود ريگي، سعيد صادقي، محمد خدابنده‌لو، فرشاد احمد‌زاده

مهاجم: علي عليپور، عيسي آل‌كثير، ابوالفضل بابايي

كه به اين اسامي چند بازيكن جوان هم اضافه شده است و احتمال اضافه شدن ميلاد سرلك ‌هم هست اما همين‌طور كه ملاحظه مي‌كنيد در بعضي خطوط اسكواد تيم ‌تكميل نشده است. در خط دروازه پرسپوليس، الكسيس گندوز را به عنوان دروازه‌بان اول جذب كرد و در صورتي كه او دچار محروميت يا مصدوميت شود مربي پرسپوليس بايد به دروازه‌بان‌هاي جوان اعتماد كند. در سمت راست خط دفاعي هم ايوب العملود از مراكش آمده تا جانشين دانيال اسماعيلي‌فر شود. ايوب بازيكن كارنامه‌دار و خوبي است اما جانشين مطمئني ندارد! و اين يعني اعتماد به براجعه و بابايي كه سابقه بازي در ليگ برتر را ندارند! در اين صورت شايد در صورت لزوم فرشاد فرجي كه يك‌مدافع وسط تخصصي است در آن پست بازي كند كه البته فرجي هم چندان با بازي در آن سمت از زمين بيگانه نيست هرچند در زماني هم كه به عنوان مدافع راست به ميدان رفته‌ حداقل در فاز هجومي ضعف‌هاي مشهودي داشته است.

به‌طور حتم در سمت ديگر يعني سمت چپ‌ خط دفاعي پرسپوليس اوضاع بدتر هم هست! بعد از آنكه مدافع مراكشي مدنظر مديران باشگاه يك‌ماه آنها را سر كار گذاشت و بعد هم به الاهلي مصر پيوست و با توجه به جدايي‌عبدالكريم حسن، قهرمان دو فصل اخير ليگ برتر بازيكن تخصصي براي بازي در آن پست ندارد! احمدي يا ملاپور در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس نيستند و با اين وضعيت وحيد اميري بازيكن پا به سن‌گذاشته اين تيم بايد در آن منطقه حساس به ميدان برود. در صورتي كه در مدت كوتاه باقي مانده فكري براي آن انديشيده نشود، مي‌تواند به پاشنه آشيل قرمزها تبديل شود.

با توجه به حضور پرسپوليس در ليگ نخبگان آسيا در خط حمله‌هم نياز به مهاجم مركزي ديگري احساس مي‌شود كه تا اين لحظه اقدامي صورت نگرفته است. در بقيه ‌خطوط وضعيت اين تيم در شرايط مطلوب است، اما در فاصله كم تا شروع ليگ بايد صبر كرد و‌ ديد بالاخره اسكواد اين تيم تكميل خواهد شد يا اينكه بازهم‌ پرسپوليس با يك تيم نصف و نيمه و بالانس نشده فصل را آغاز خواهد كرد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون