• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5846 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ شهريور

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

اقدام مرموزانه وينيسيوس براي سبقت از بلينگام و بردن توپ طلا

وينيسيوس جونيور در خانه رونالدو نازاريو تمرين كرد تا «به توپ طلا نزديك‌تر شود.» وينگر رئال‌مادريد قصد دارد جود بلينگهام را در رسيدن به اين جايزه شكست دهد و جايزه «باور نكردني» را دريافت كند.
به گزارش اعتمادآنلاين، وينيسيوس جونيور، ستاره رئال‌مادريد فاش كرد كه در خانه رونالدو نازاريو تمرين كرده است و دارد براي نزديك شدن به توپ طلا تلاش مي‌كند .
وينيسيوس فاش كرد كه زماني را در خانه رونالدو نازاريو تمرين كرده است، زيرا او براي بردن توپ طلا تلاش مي‌كند. ملي‌پوش برزيلي فصل گذشته در فرم فوق‌العاده‌اي بود و در 39 بازي 24 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد و رئال در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا قهرمان شد، اما او با هم‌تيمي خود جود بلينگهام براي بردن بزرگ‌ترين جايزه انفرادي به خانه رقابت شديدي دارد. 
وينيسيوس در كنار بلينگهام به عنوان رقيب بايد رودري را كه با اسپانيا قهرمان يورو 2024 شده بود، شكست دهد. رودري همچنين يك قهرماني ديگر در ليگ برتر را با منچسترسيتي به دست آورد و 17 گل براي تيم پپ گوارديولا به ثمر رسانده است.
وينيسيوس به سي‌ان‌ان گفت: «من همين الان با رونالدو بودم. با او در ايبيزا بودم و در خانه او تمرين مي‌كردم و او به من گفت: چند روز ديگر اينجا تمرين كن. آنها بازيكناني هستند كه به توپ طلا نزديك‌تر هستند. كارهاي خارق‌العاده‌اي انجام داديم. اينكه بتوانيم براي توپ طلا رقابت كنيم و جايزه‌اي را ببريم كه آنها برنده شدند، اين واقعا چيزي باور نكردني خواهد بود.» مهاجم برزيلي اضافه كرد: «من كاكا را به عنوان يك نمونه در ذهن دارم، رونالدو را دارم كه دو بار جايزه گرفت، رونالدينيو، ريوالدو، بازيكنان برزيلي زيادي دارم كه توپ طلا را برده‌اند، اما بدون شك رونالدو و رونالدينيو متمايز هستند. كساني هستند كه من به آنها نزديك‌ترم و هر روز به من مي‌گويند كه بايد توپ طلا را ببرم.»
وينيسيوس در بازي بعدي رئال در روز پنجشنبه با لاس پالماس حضور خواهد داشت. آنها فصل خود را با يك برد و يك تساوي آغاز كرده‌اند و وينيسيوس همچنان به دنبال شروع گلزني‌هاي خود در لاليگا براي فصل 25-2024 است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون