• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5846 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ شهريور

قرارداد سرگروهي «ببعي قهرمان»، «آغوش باز»، «زودپز»، «ركسانا»، «نبودنت» و «هفتاد سي» ثبت شد

فيلم‌پرويز شهبازي اكران مي‌شود

قرارداد جديدترين فيلم رامبد جوان، نخستين كارگرداني بهرام افشاري و «ركسانا» پرويز شهبازي كه گزينه احتمالي معرفي به اسكار است، براي اكران ثبت شد.
در پانزدهمين جلسه شوراي صنفي نمايش كه روز سه‌شنبه ششم شهريورماه در سازمان سينمايي برگزار شد، بعد از بررسي درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۶ فيلم به ثبت رسيد.

اين فيلم‌ها شامل «ركسانا»، «زودپز»، «آغوش باز»، انيميشن «ببعي»، «هفتاد سي» و «نبودنت» مي‌شوند.
ايسنا نوشت: به اين ترتيب فيلم‌هاي «ببعي قهرمان» به كارگرداني حسين صفارزداگان، ميثم حسيني و تهيه‌كنندگي محمدمهدي مشكوري با پخش «بهمن سبز» به سرگروهي سينما فرهنگ، «آغوش باز» به كارگرداني بهروز شعيبي و تهيه‌كنندگي علي سرتيپي با پخش «فيلميران» به سرگروهي پرديس هويزه، «زودپز» به كارگرداني رامبد جوان و تهيه‌كنندگي منصور سهراب‌پور با پخش «فيلميران» به سرگروهي پرديس كورش، «ركسانا» به كارگرداني پرويز شهبازي و تهيه‌كنندگي مسعود ردايي با پخش «فيلميران» به سرگروهي پرديس ايرانمال، «نبودنت» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي كاوه سجادي حسيني با پخش «نسيم صبا فيلم» به سرگروهي پرديس ملت، «هفتاد سي» به كارگرداني بهرام افشاري و تهيه‌كنندگي ابراهيم عامريان با سرگروهي پرديس مگامال (پخش با تهيه‌كننده) آماده اكران هستند.
علاوه بر اينها اكران فيلم‌هاي «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قيف» و «كارزار» از پنجشنبه ۱۵ شهريورماه در سينماهاي سراسر كشور آغاز خواهد شد.
در بين فيلم‌هايي كه قرارداد اكران آنها ثبت شده، «ركسانا» ساخته پرويز شهبازي پيش‌تر نامزد دريافت بهترين فيلم از جشنواره توكيو شده و يسنا ميرطهماسب هم جايزه بهترين بازيگر مرد را از اين رويداد دريافت كرد.
با توجه به نبود فيلم‌هاي واجد شرايط براي معرفي به آكادمي اسكار، در صورت اكران هفت روزه به صورت عمومي پپيش‌بيني مي‌شود «ركسانا» جدي‌ترين گزينه براي معرفي نماينده ايران به جوايز اسكار خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون