• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۸ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5847 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۸ شهريور

افزايش قيمت ‌ نان در تهران فعلا غيرقانوني است

رييس اتاق اصناف تهران در مورد افزايش قيمت نان در برخي واحد‌هاي صنفي گفت: باتوجه به اينكه مصوبه‌اي در اين خصوص صادر نشده و هنوز تصميمي براي افزايش قيمت‌ها اتخاذ نشده، افزايش قيمت‌ها در حوزه نان غيرقانوني بوده و مورد تاييد نيست.
به گزارش اتاق اصناف تهران، تغييرات قيمت نان و يكسان نبودن قيمت‌ها در نانوايي‌هاي سطح شهر باعث سردرگمي و گلايه‌ مردم شده است؛ در همين راستا حميدرضا رستگار، رييس اتاق اصناف تهران اظهار كرد: پيرو موضوع مهم تصميم‌گيري درمورد قيمت نان، هفته گذشته جلسه‌اي با حضور اتحاديه‌هاي مختلف از جمله اتحاديه نان سنگگ، نان فانتزي، نان لواش و بربري برگزار و بررسي‌هاي انجام‌ شده از سوي اتحاديه‌ها در مورد وزن و قيمت نان در جلسه مطرح شد. 
وي با اشاره به مفاد جلسه اخير عنوان كرد: مقرر شد جلسه‌اي مشترك با استانداري به عنوان تنظيم‌گر شوراي آرد و نان با همراهي كارگروه آرد و نان اتاق اصناف برگزار شود و در اين جلسه قيمت نان قطعي شود. 
رييس اتاق اصناف تهران با بيان اينكه احتمال تغيير در مسووليت حوزه‌هاي مربوط به آرد و نان با توجه به تغيير دولت وجود دارد، گفت: براي اينكه تصميم در مورد قيمت نان پايدار باشد، ممكن است جلسه مربوط به تعيين تكليف قيمت با تاخير برگزار شود تا تغيير در مسووليت‌ها باعث تصميم‌گيري جديد در اين حوزه  نشود.
رستگار در ادامه تاكيد كرد: به محض اتخاذ تصميم جديد درباره قيمت نان، اطلاع‌رساني عمومي انجام مي‌شود.
وي در مورد افزايش قيمت نان در برخي از واحد‌هاي صنفي، اظهار كرد: باتوجه به اينكه مصوبه‌اي در اين خصوص صادر نشده و هنوز تصميمي براي افزايش قيمت‌ها اتخاذ نشده، افزايش قيمت‌ها در حوزه نان غيرقانوني بوده و مورد تاييد نيست. نانوايي‌هايي كه اقدام به افزايش قيمت نان كرده‌اند، گفت: افراد در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشي مي‌توانند تخلفات را از طريق شماره 124 يا بازرسي اتاق اصناف به صورت حضوري، مكتوب  يا تلفني  اعلام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون