• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5851 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

فرمانده سپاه:

رژيم صهيونيستي بسيار مرموزانه كشتي‌هاي ما را مي‌زد

سپاه نيوز| سرلشكر حسين سلامي، فرمانده سپاه گفت: دشمن در آن سال‌ها ما را در تقاطع تحريم، كرونا، ترامپ، تهديد، عمليات نظامي و انزواي سياسي قرار داد.
 ۱۴ فروند كشتي ما را در درياي سرخ و درياي مديترانه با هدف قطع صادرات نفت ايران زدند. اوايل متوجه نبوديم كه چه كسي و كدام كشور كشتي‌هاي‌مان را مي‌زند، اما بالاخره متوجه شديم. رژيم صهيونيستي بسيار مرموزانه و مبهم كشتي‌هاي ايران را در درياي سرخ و درياي مديترانه هدف قرار مي‌داد. ۱۲ كشتي از رژيم صهيونيستي را در شمال اقيانوس هند و ساير جاها زديم، كشتي پنجم را كه زديم دست‌شان بالا رفت و گفتند ما نبرد كشتي‌ها را متوقف مي‌كنيم. فرمانده سپاه گفت: اساس كار ما با اين دولت و البته همه دولت‌ها مستقل از هر گرايشي متكي بر صداقت، خوش عهدي و حمايت بوده است و همين روند تا آخر ادامه خواهد يافت. سرلشكر حسين سلامي در بازديد رييس‌جمهور از قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص)، اظهار كرد: طي ۵-۶ سال از سال‌هاي تحريم، سختي‌هايي داشتيم و توانستيم داستان‌هاي شگفت‌انگيزي را پشت‌سر بگذاريم. دشمن در آن سال‌ها ما را در تقاطع تحريم، كرونا، ترامپ، تهديد، عمليات نظامي و انزواي سياسي قرار داد. 
۱۴ فروند كشتي ما را در درياي سرخ و درياي مديترانه با هدف قطع صادرات نفت ايران زدند. اوايل متوجه نبوديم كه چه كسي و كدام كشور كشتي‌هاي‌مان را مي‌زند، اما بالاخره متوجه شديم. رژيم صهيونيستي بسيار مرموزانه و مبهم كشتي‌هاي ايران را در درياي سرخ و درياي مديترانه هدف قرار مي‌داد. ۱۲ كشتي از رژيم صهيونيستي را در شمال اقيانوس هند و ساير جاها زديم، كشتي پنجم را كه زديم دست‌شان بالا رفت و گفتند ما نبرد كشتي‌ها را متوقف مي‌كنيم. انگليسي‌ها نفتكش ايران را در جبل‌الطارق گرفتند ما هم كشتي استينا امپرا را از آنها گرفتيم بعد با هم مبادله كرديم، تسليم شدند. فرمانده كل سپاه پاسداران بيان كرد: دو كشتي‌مان را در يونان گرفتند و دو كشتي آنها را گرفتيم و درنهايت تسليم شدند. ما توانستيم هواپيماي بدون سرنشين پيشرفته آنها را ساقط كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون