• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5854 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور

حسن روحاني در واكنش به گسترش رويكردهاي راديكال در صدا و سيما

صدا و سيما باندي و گروهكي شده است

رييس‌جمهور دوره‌هاي يازدهم و دوازدهم با انتقاد از عملكرد صداوسيما اظهار داشت: قبلا مي‌گفتم صداوسيما ملي نيست، ميلي است، الان صداوسيما باندي و گروهكي شده است. يك گروه صداوسيما را گرفته، هر چه دل‌شان بخواهد را پيش مي‌برند و تهمت و افترا مي‌زنند. آنچنان پشت‌شان گرم است كه هيچ دادگاهي نمي‌تواند كاري كند و هيچ شكايتي به جايي نمي‌رسد.
حسن روحاني روز گذشته (۱۹ شهريور) در ادامه جلسات دوره‌اي خود با وزيران و معاونان رييس‌جمهور در دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم، هدف از اين جلسات را تجديد ديدار با همكاران خود و طرح مباحث دوستانه و دلسوزانه عنوان كرد و گفت: اعضاي دولت تدبير و اميد چه در دولت قبل و چه اين دولت آمادگي داشته و دارند كه تجربيات و نظرات خود را جهت كمك به پيشبرد امور و رفع مشكلات كشور منتقل و همكاري كنند.
 رييس‌جمهور دوره‌هاي يازدهم و دوازدهم با انتقاد از عملكرد صداوسيما اظهار داشت: قبلا مي‌گفتم صداوسيما ملي نيست، ميلي است، الان صداوسيما باندي و گروهكي شده است. يك گروه صداوسيما را گرفته، هر چه دل‌شان بخواهد را پيش مي‌برند و تهمت و افترا مي‌زنند. آنچنان پشت‌شان گرم است كه هيچ دادگاهي نمي‌تواند كاري كند و هيچ شكايتي به جايي نمي‌رسد.  روحاني افزود: اگر بي‌حرمتي به ناموس مردم در خيابان‌ها، مردم را خشمگين كرده است، بايد در جبران آن كوشيد و فضاي كرامت و احترام به حقوق شهروندي و اخلاق عمومي را بازسازي كرد. اگر روش برخورد مامورين مالياتي و عدم توجيه ماليات‌هاي كمرشكن، فعالان اقتصادي را آزرده است، بايد روش اصلاح را با مشورت خود آنها پيدا كرد. اگر فعالان رسانه‌اي و فرهنگي از سوءاستفاده از عنوان نظارت براي انحصارطلبي و مداخلات بي‌مورد به ستوه آمده‌اند، بايد با مشورت خود آنها، راه تقويت نظارت رسانه‌ها و وحدت ملي را پيدا كرد. اگر تك‌صدايي و بي‌اخلاقي در صداوسيما، مردم را به سوي رسانه‌هاي بيگانه سوق داده، بايد به سوي مردم بازگشت و رسانه ملي را بار ديگر رسانه مردم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون