• ۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5855 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور

ابعاد تازه خودكشي بلاگر اينستاگرام

پرونده بلاگر اينستاگرامي كه در شمال تهران خودكشي كرده بود پس از تحقيقات گسترده جنايي، مختومه شد.

بعدازظهر روز دوشنبه يازدهم تيرماه سال 1403، مرگ مشكوك زن جواني در محله تجريش به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، گزارش داده شد. با اعلام اين خبر، تيم تحقيق با دستور قاضي موسي رضازاده؛ بازپرس ويژه قتل شعبه يازدهم دادسراي جنايي راهي محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگري را مشاهده كردند كه بر اثر مصرف قرص برنج خودكشي كرده بود. تحقيقات ابتدايي حكايت از آن داشت كه احتمالا زن جوان كه با نامزد بلاگر خود از شمال راهي تهران بوده دچار اختلاف و در مسير از خودروي‌شان پياده شده و سپس به ‌قصد خريد قرص راهي ناصرخسرو شده است؛ بررسي‌هاي بيشتر هم نشان مي‌داد كه زن جوان هنگامي كه داشته به خيابان ناصرخسرو مي‌رفته در مسير استوري گذاشته و طلب حلاليت كرده است. همچنين مردي كه به او قرص‌ فروخته بود او را تا تجريش همراهي كرده است.

بدين‌ترتيب اين مرد هدف تحقيق قرار گرفت و ماجرا را اين‌طور به تيم جنايي توضيح داد: «متوفي هنگامي كه به ناصرخسرو آمد درخواست قرص برنج كرد، اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به ‌خاطر همين موضوع و با اصرار خودش رفتيم تا قرص تهيه كنيم، اما هنگامي كه بازگشتيم گاري‌ام را به سرقت برده بودند. او مدعي شد قرص را نمي‌خورد فقط مي‌خواهد مرد جواني را بترساند.»

او در ادامه گفت: «زن جوان درخواست كرد با يكديگر به تجريش برويم و پول را آنجا به من بدهد، اما ناگهان در محل موردنظر جلوي چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد؛ او خيلي زود به بيمارستان منتقل شد، اما اقدامات كادر درمان فايده‌اي نداشت و روي تخت بخش اورژانس جانش را از دست داد.» پس از پايان تحقيقات ميداني در صحنه جرم و بيمارستان، تيم تحقيق از سوي بازپرس جنايي ماموريت يافتند با اقدامات اطلاعاتي بررسي‌هاي خود را در رابطه با اين پرونده ادامه دهند و جسد متوفي براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد.

صدور قرار منع تعقيب

پس از بررسي‌هاي موشكافانه تيم تحقيق مشخص شد اين بلاگر معروف اينستاگرامي با برنامه‌ريزي قبلي و با خواست خود به زندگي‌اش پايان داده و جنايتي در اين زمينه رخ نداده است. در ادامه تحقيقات نيز هيچ مدركي به دست نيامد كه نشان دهد نامزد اين بلاگر در اين موضوع نقش دارد و متوفي را ترغيب به خودكشي كرده باشد. بدين‌ترتيب با تصميم نهايي قاضي موسي رضا‌زاده از شعبه يازدهم دادسراي امور جنايي، قرار منع تعقيب صادر و پرونده نيز مختومه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها